آمادگی اکیپ‌های راهداری شهرستان نیر جهت برفروبی محور‌های مواصلاتی

رئیس اداره راهداری حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در گردنه صائین ۳ اکیپ راهداری در این محور مستقر شد.

مهدی نجف قلیزاده، رئیس اداره راهداری حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها بارش رحمت الهی از امروز در این گردنه آغاز می‌شود و راهداران پرتلاش شهرستان نیر همچون سال‌های گذشته جهت خدمات رسانی به مردم در این محور برف گیر آماده هستند گفت: برای برفروبی راه‌های اصلی و فرعی و بازگشائی هزار تن نمک نیز در انبار‌های راهدارخانه شهرستان نیر ذخیره سازی شده است.

او جلوگیری از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۷۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه امسال خط کشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: تاکنون ۷۵۰ هزار متر مربع از راه‌های شنی تسطیح و رگلاژ و ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مکعب از راه‌های شنی و شانه جاده‌ها نیز شن ریزی شده است.

نجف قلیزاده تعمیر و مرمت ۱۰۵ شاخه گاردریل، تعمیر ونگهداری ۱۳ دستگاه چراغ‌های چشمک زن، رنگ آمیزی ۳ هزار عدد از پایه تابلو‌ها و شستشوی ده هزار عدد علائم را ازاقدامات مهم راهداری شهرستان نیر در مدت یاد شده دانست و گفت: در ۷ ماه گذشته راهداران شهرستان نیر جهت دید بهتر رانندگان در جاده بیش از ۵۰۰ عدد تابلوی انتظامی، اخطاری و اطلاعاتی جدید را نصب و ۳۵۰ عدد تابلو‌های فرسوده و صدمه دیده رانیز بازسازی کرده اند.

او همچنین نصب ۸۰۰ عدد بازتاب ایمنی جدید در محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر را یادآور شد و افزود: در مدت یادشده ۴۶۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان تسطیح و ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ح

ذخیره سازی هزار تن نمک در انبارهای راهدارخانه شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.