پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در عملیات مشترک با ۳ استان ۴۶ کیلوگرم ماده مخدر کشف کرد.

کشف ۴۶ کیلوگرم ماده مخدر در عملیات مشترک ۳ استانسرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کشف ۴۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و حشیش در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در ۲ استان دیگر کشور خبر داد.

سرهنگ سپهوند گفت: در تحقق شاخصه‌های پلیس هوشمند و در تحقق راهبرد برنامه ریزی‌های پیشگیرانه در ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تحقیقاتی تخصصی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

او افزود: در یکی از این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی نامحسوس، فعالیت گروهی از قاچاقچیان را تحت مراقبت قرار دادند و مشخص شد که این افراد قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور را دارند.

دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در استان فارس شناسایی و متوقف شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: سرانجام در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان‌های استان فارس، دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی استان فارس شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شدند.

او تصریح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و مقدار ۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر حشیش در بازرسی از خودرو‌های آنان کشف شد.

سرهنگ سپهوند در ادامه به دیگر عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان اشاره داشت و گفت: در این عملیات هم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی موفق شدند، یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کرده و تحت مراقبت قرار دهند.

او بیان کرد: با شناسایی این فرد و در عملیاتی مشترک در یکی از محور‌های مواصلاتی استان اصفهان، خودروی فرد قاچاقچی متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در داخل کپسول گاز جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس در مبارزه با مواد مخدر گفت: با بازنگری طرح‌های عملیاتی و با تاکید بر هوشمندسازی و ضرورت اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با مواد مخدر، فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر از سوی پلیس مورد رصد قرار می‌گیرد.

او ادامه دادد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارشات شهروندان در خصوص هر گونه فعالیت مجرمانه است.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.