حسن حنان گفت: دولت با برنامه ریزی مناسب توانسته گندم مورد نیاز کشور را ذخیره سازی نماید و مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن حنان قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت : دولت با برنامه ریزی مناسب توانسته گندم مورد نیاز کشور را ذخیره سازی نماید و مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

او گفت : یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم خرید داخل در شش ماهه اول سال برای متعادل کردن موجودی استان‌ها در کشور حمل و جابه‌جا شده است و در واقع برنامه حمل گندم در کشور برای ایجاد تعادل موجودی استان‌ها بر اساس برنامه‌های حمل شرکت در حال اجرا است.

حسن حنان از اقدامات مدیر کل و کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در فصل زراعی گذشته بیش از ۸ میلیون تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد که از این میزان سهم استان کرمانشاه ۵۴۶ هزار تن بود و استان کرمانشاه توانست به رتبه پنجم کشور در خرید تضمینی گندم دست پیدا کند. 

با اشاره به پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان، یارانه آرد و نان در سال توسط دولت، افزود: برخورد با متخلفین و بستن تمامی روزنه‌های فساد از اولیت‌های اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است و تمامی همکاران ما در ادارات کل غله استان‌ها نیز می‌بایستی همواره به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. 

ماشااله ارویسی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه را در حوزه‌های مختلف از جمله اداری مالی، خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی، مراکز ذخیره سازی، کارخانه‌های آرد سازی، واحد‌های خبازی و حمل گندم به ایشان ارائه نمود و افزود: بر اساس برنامه حمل ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۱۶ هزار تن گندم از کرمانشاه به سایر استان‌ها حمل گردیده است و این روند همچنان ادامه دارد. 

رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان به بیان مشکلات کارخانه‌های آرد استان پرداخت و پیشنهاداتی را جهت بهبود وضعیت آرد کشور ارائه نمود .

انتهای پیام/د

دولت با برنامه ریزی مناسب توانسته گندم مورد نیاز کشور را ذخیره سازی نماید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.