مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: عملکرد رزمی کاران استان اردبیل نمود مناسبی در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی استان اردبیل از موفقیت‌های ورزشکاران این رشته و کسب ۶۰ درصد مدال‌های استان از المپیاد کشوری تقدیر کرد و گفت: عملکرد‌های رزمی کاران نشان می‌دهد اردبیل نمود مناسبی در کشور دارد.

او با تاکید بر تامین زیرساخت‌ها افزود: سالن‌های تخصصی ورزش‌های رزمی در شهرستان‌ها ایجاد شده است، اما در برخی سالن‌ها نیاز به بازمهندسی است و در چند ماه آینده با حضور در شهرستان‌ها وضعیت را بررسی خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بر لزوم برنامه مدون آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران تاکید کرد و افزود: آموزش پایه و اساس پیشرفت در هر رشته‌ای است و باید بی وقفه در اولویت باشد.

آقاخانی در مورد اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی اظهار کرد: رزمی کاران برای شرکت در هر مسابقه برون مرزی از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مجوز بگیرند و حضور بدون این مجوز تخلف محسوب می‌شود.

او بر توسعه هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: هیات ورزش‌های رزمی در همه شهرستان‌ها فعال است، اما انتظار داریم با تمام توان و ظرفیت به پرورش استعداد‌ها ادامه دهند.

انتهای پیام/ح

هیات ورزش‌های رزمی در همه شهرستان‌ها فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.