مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار با مشکلات تنفسی طی ۳ روز گذشته به مراکز درمانی استان خبر داد.

نخستین باران پاییزی، خوزستانی‌ها را بیمارستان نشین کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد حمزه‌لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ادامه معضل عارضه تنفسی در خوزستان گفت: طی ۳ روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۴ شهروند به علت عارضه تنفسی راهی مراکز درمانی استان شده اند.

او بیان داشت: این آمار مربوط به روز‌های هشتم تا دهم آبان است که دو هزار و ۱۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۲۶۵ نفر بستری شدند.

حمزه لویی اظهار کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۷۳۳ نفر با مشکل تنفسی راهی بیمارستان‌ها شدند.

بر اساس این گزارش، آمار مراجعان تنفسی از ۲۷ مهر تا ۷ آبان کاه سال جاری، ۱۰ هزار و ۱۹۲ نفر عنوان شده است که ۳ تا ۷ آبان بارندگی قابل ملاحظه ثبت شد.

همچنین از ساعت ۸ صبح روز ۶ آبان ماه تا ۸ صبح روز ۷ آبان، ۴ هزار و ۶۳۹ نفر به دنبال توفان و باران شدید ۶ آبان با عارضه تنفسی به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۳۲۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۱۸ نفر بستری شدند؛ این در حالی است که ۶ آبان ماه پارسال ۲۳۰ نفر با مشکل تنفسی به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند.

انتهای پیام/گ

باز باران با عارضه‌های تنفسی آمد

برچسب ها: اخبار پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.