هیئت داوران بیست‌و‌سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، که طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در استان کرمان برگزار می‌شود، اعلام شد.

حضور ۱۹ داور بین‌المللی و کشوری در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان، در تیم داوری این دوره از مسابقات ۱۹ داور بین‌المللی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند و طی سه روز به قضاوت رقابت‌های این دوره از مسابقات می‌پردازند.
بر پایه این گزارش، در بخش آقایان، سیدمحسن موسوی‌بلده، احمد ابوالقاسمی، صالح اطهری‌فرد، عباس امام‌جمعه، سعید رحمانی، مجید طالبی‌زاده، سیدعلی موسوی، هاشم سلطانی‌نژاد، شاه‌نظری، فیاض به عنوان هیئت داوران این دوره از مسابقات معرفی شده است.
همچنین در بخش بانوان نیز شهین ملکوتیان، راضیه جمالی، نجات صحاف، الهام ماندگارمهر، الهام سلطانی‌نژاد، اعظم الوندی، معصومه عباسی‌نظری، فاطمه عبدلی و حمیده کجملیان به عنوان داوران این دوره معرفی شده‌اند.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان، بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری و در ۳۴ رشته برگزار می‌شود که بسیاری از بخش‌های این مسابقات تا پیش از این برگزار شده و در مرحله کشوری این جشنواره فقط از برگزیدگان آن بخش‌ها تجلیل خواهد شد.
بخش آوایی این مسابقات، که طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود، شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم است.

برچسب ها: قرآنی ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار