تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در هفته یازدهم لیگ برتر حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی کامبک زدند و پیروز شدند، اما آرسنال به تساوی رضایت داد.


بیشتر بخوانید: 

جدال حساس تورینی‌ها در دربی دلاموله/ شاگردان زیدان به دنبال کنار زدن بارسلونا


تیم لیورپول صدر جدولی مهمان استون ویلا بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد. ابتدا ترزگه در دقیقه ۲۱ میزبان را پیش انداهت، اما شاگردان کلوپ در دقایق پایانی به بازی برگشتند و با گل‌های روبرتسون در دقیقه ۸۷ و سادیو مانه در دقیقه ۹۵ پیروز شدند.

منچسترسیتی هم در خانه میزبان ساوتهمپتون بود که اتفاقی مشابه لیورپول برایش رخ داد. ابتدا با گل جیمز وارد در دقیقه ۱۳ از حریف عقب افتاد، اما گل‌های آگوئرو در دقیقه ۷۰ و کایل واکر در دقیقه ۸۶ سیتیزن‌ها را برنده این دیدار کرد.

با این نتایج اختلاف امتیاز شش امتیازی لیورپول و منچسترسیتی در رتبه‌های اول و دوم جدول حفظ شد.

آرسنال هم در ورزشگاه امارات میزبان ولورهمپتون بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد. آرسنالی‌ها در دقیقه ۲۱ با گلزنی پیر امریک اوبامیانگ پیش افتاد، اما رائول خیمنس در دقیقه ۷۶ کار را برای گرگ‌ها به تساوی کشاند. توپچی‌ها با ۱۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

برایتون هم در شبی که علیرضا جهانبخش را در لیست نفراتش نداشت، با دو گل مقابل مهمانش نوریچ سیتی به پیروزی رسید.

در سایر بازی‌ها شفیلد یونایتد در خانه با نتیجه سه بر صفر از سد برنلی گذشت و وستهام نیز در دیداری خانگی مقابل نیوکاسل با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.


بیشتر بخوانید: لیورپول ۲ - تاتنهام ۱/ کامبک دشوار شاگردان کلوپ مقابل اسپرز


انتهای پیام/

نتایج دیدارهای هفته یازدهم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار