صد و‌ پنجاه برند شناخته شده کشوری در البرز فعالیت دارند.

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: البرز بعد از استان یزد دارای بیشترین اشتغال صنعتی در کشور بوده و بالغ بر صد و‌ پنجاه برند شناخته شده کشوری در این استان فعالیت دارند.

او افزود: رشد اشتغال استان البرز با بهره‌گیری از صد و شصت و چهار واحد دانش‌بنیان و واحد‌های دارای بهره‌برداری اشتغال نسبت به قبل از تحریم‌ها افزایش یافته‌است.

شاهمرادی با بیان این‌که البرز دارای رتبه اول رونق تولید در کشور است، گفت: ما از طریق برگزاری کارگروه تسهیل و رونق تولید تسهیلاتی را به‌منظور حمایت از صنایع به آنان اختصاص می‌دهیم و با برگزاری تقریبا هفته ای یک جلسه جزء برترین های کشور هستیم.

او در ادامه افزود: مردم عزیز نیز می‌توانند با خرید کالای ایرانی از صنایع داخلی حمایت کنند، صنایع نیز با دیدن استقبال مردمی بارغبت و کیفیت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: رصد و بررسی اوضاع صنایع البرز به فرمانداران و مسئولان استانی تأکید شده تا درصورت بروز مشکل مشکل مالی برای آنان بتوانیم از اختیار‌های قانونی استانداری برای رفع مشکل‌های صاحبان صنایع بهره ببریم.

او‌ با بیان‌این‌که تحریم‌ها برای کشور دستاوردی‌های بسیاری داشته‌است، گفت: از جمله دستاورد‌های تحریم‌ها برای کشور به حداقل رسیدن قاچاق بوده و باعث شده در بسیاری از صنایع از جمله تولید بنزین به خودکفایی برسیم.

انتهای پیام/د.خ

صنایع استان البرز

برچسب ها: استانداری ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.