رضا شکاری بازیکن تیم فوتبال تراکتور با رفع مشکلش می تواند در بازی با سپاهان به زمین مسابقه برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شکاری بازیکن تیم فوتبال تراکتور که به علت شکایت باشگاه ذوب آهن تاکنون نتوانسته بود برای سرخپوشان تبریزی بازی کند با رای دادگاه CAS  مشکلی برای همراهی این تیم تبریزی ندارد. 

طبق رای دادگاه CAS ادعای باشگاه ذوب آهن در پرونده شکایت از رضا شکاری و باشگاه روبین کازان رد شد و این بازیکن بعد از مدتها می تواند برای سرخپوشان تبریزی بازی کند. 

در حالی که گفته می شد که باشگاه تراکتور به علت ترس از محرومیت احتمالی از رضا شکاری استفاده نمی کند و مصدومیت این بازیکن صوری است اما مسئولان تراکتور این موضوع را رد کرده بودند و بیان کردند بازی نکردن رضا شکاری ارتباطی به شکایت ذوب آهن ندارد و او به علت مصدومیت نمی تواند بازی کند. 

به هر حال مشکل شکاری حل شده است و با توجه به اینکه تراکتور بازی مهمی روز سه شنبه برابر سپاهان اصفهان دارد به طور حتم  این بازیکن در پست هافبک هجومی می تواند به سرخپوشان تبریزی کمک کند. 

براین اساس باید دید این بازیکن نخستین بازی اش را برای سرخپوشان تبریزی انجام می دهد یا دنیزلی برای استفاده از این بازیکن دست به ریسک نمی زند. 


بیشتر بخوانید: ذوب آهن در پرونده شکاری در فیفا پیروز شد؟


انتهای پیام/ 

شکاری برای تراکتور بازی می کند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار