رئیس دادگستری شهرستان کهنوج گفت: تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب سالاری رئیس دادگستری شهرستان کهنوج در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری گفت: از سوی دستگاه‌های نظارتی، امنیتی وانتظامی کلیه فعالیت‌های کاندیدای احتمالی رصد و شناسائی می‌شود و در صورت بروز تخلف و جرائم با افراد برخورد قضائی خواهد شد.

او افزود: دادگستری شهرستان کهنوج در جهت رسالت خود مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم، جلسات متعدد و متنوعی نسبت به آموزش مسائل قانونی در ارتباط با انتخابات برنامه ریزی شده است که در یک برنامه زمانبندی شده برگزار خواهند شد.

رئیس دادگستری کهنوج افزود: در این جلسه مقرر شد در ۳ مقطع جرایم و تخلفات احتمالی مربوط به انتخابات پیش رو پی گیری شود.

رییس ستاد ویژه پیگیری و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در کهنوج، این مقاطع را شامل مرحله اول قبل از برگزاری انتخابات، مرحله دوم حین انتخابات و مرحله سوم پس از برگزاری انتخابات دانست و گفت: قوه قضاییه در اجرای ماده ۱۷ قانون انتخابات و ماده ۶۷ همین قانون، موظف است که در ۳ مقطع فوق ذکر نسبت به پیگیری از وقوع جرم ضمن هماهنگی شورای نگهبان، هییت اجرایی و سایر مسئولان دست اندرکار اقدام کنند.

سالاری نقش رسانه‌ها و مطبوعات را در برگزاری یک انتخابات پرشور مهم و موثر دانست و افزود: رسانه‌ها بایستی در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند.

انتهای پیام/ی

شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کهنوج تشکیل شد

برچسب ها: انتخابات ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار