دستگیری دو هکر با ۵ هزار و ۵۰۰ فقره هک و سرقت در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو هکر با سرقت از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر کشور ، دستگیر شدند.

دستگیری دو هکربا ۵ هزار و ۵۰۰ فقره هک و سرقت در اراکسرهنگ مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از دستگیری دو هکر در اراک با ۵ هزار و ۵۰۰ فقره هک وب سایت افراد مختلف در کشور خبر داد.

سرهنگ مفخمی گفت: یکی از شهروندان شهرستان اراک با مراجعه به پلیس فتا اراک اعلام کرد که وب سایتش هک شده است و با این اطلاع، نیرو‌های پلیس فتا طی تحقیقاتی که انجام دادند به دو نفر هکری که در استان‌های مختلف کشور حضور داشتند رسیدند و آن‌ها را دستگیر کردند.

او افزود: این افراد با تشکیل درگاه‌های بانکی جعلی ابتدا سعی می‌کردند سایت افراد را هک و نهایتاً با عناوین مختلف از قبیل پلیس فتا از افراد اخاذی کنند و بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در استان‌های مختلف کشور قربانیان این پرونده بودند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: یک میلیارد ریال اموال مردم که با هک به وب سایت‌های این دو نفرمنتقل شده بود کشف شده است که پس از بررسی به مالباختگان برگشت داده می‌شود.

انتهای پیام / ج

دو هکر با سرقت از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر دستگیر شدند

برچسب ها: هکر ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
این کلاهبرداران با افراد تماس میگیرند و عنوان میکنند که شما برنده ۹ میلیون تومن کمک هزینه کربلا شدید و برای بررسی مانده حساب به نزدیک ترین خودپرداز مراجعه کنید .