بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم که تیم استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.

مسلم مجدمی بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی پیش روی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: استقلال تیم بزرگی است و یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر است که واقعا فوتبال بازی می کنند. اما ما هم در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز می‌رویم و به پیروزی در این بازی بسیار امیدوار هستیم.

بازیکنان صنعت نفت در مشکلات مالی غرق شده اند

مجدمی در خصوص وضعیت بد مالی تیم صنعت نفت بیان کرد: مشکلات مالی مطمئنا می تواند روی روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر بگذارد.آنقدر ازمشکلات مالی صنعت نفت گفتیم  که تبدیل به یک چیز روتین و عادی شده است. بازیکنان ما واقعاً مشکل مالی دارند و واقعا در این مشکلات غرق شده اند.

وی افزود: امیدوارم به غیر از علی عیسی زاده (مدیرعامل باشگاه) مسئولان دیگر هم نام برایحل این مشکل ما را یاری کنند.

او همچنین در خصوص مصدومیت مهدی مومنی هافبک طراح این تیم و غیبت او در بازی مقابل استقلال عنوان کرد: قطعاً مومنی بازیکن بزرگی است ولی نمی گذاریم نبود او روی  عملکرد تیمی تاثیر منفی می گذارد.

هافبک دفاعی ها مظلوم واقع می شوند

مجدمی همچنین در مورد عملکرد خوب خود در بازی اخیر تیم صنعت نفت عنوان کرد: همه تلاش من بر این است که تیم نتیجه بگیرد با این حال ما هافبک دفاعی ها هم مظلوم هستیم و آنطور که باید دیده نمی شویم. من سعی می کنم تاکتیک مربی را در زمین اجرا می کنم و تمام تلاشم بر این است که خواسته های اسکوچیچ را محقق کنم.

به شکست پرسپولیس در جام حذفی امیدواریم

بازیکن تیم صنعت نفت در مورد رویارویی با تیم صنعت نفت در جام حذفی بیان کرد: به صعود به دور حذفی رقابت‌های جام حذفی فکر می‌کنیم و خیلی امیدوار هستیم.  چرا که رقابت های جام حذفی  پرتابی به سمت آسیا خواهد بود.


بیشتر بخوانید: زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و صنعت نفت اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات مجدمی در خصوص تیم صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار