مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت خودرو در اهواز و کشف در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه در این شهرستان، که در اهواز به سرقت رفته بود، خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: ماموران انتظامی ممسنی با انجام اقدامات فنی و تخصصی به ۲ خودرو سواری ساینا و پراید در محله برمک این شهرستان مظنون شدند.

او تصریح کرد: ماموران با استعلام از شماره پلاک خودروها، متوجه شدند این خودرو‌ها دارای سابقه سرقت از اهواز هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در یک عملیات موفق پلیسی خودرو‌ها بوسیله ماموران توقیف شد، افزود: در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مهر، یک کامیون توقیف و در بازرسی از آن ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از ورودی‌های این شهرستان به یک کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۷ عدد انواع موتور خودرو، ۶ عدد انواع گیربکس خودرو، ۲۳۸ قطعه جک اتوماتیک، یک هزار و ۵۵۶ عدد انواع شمع خودرو‌های خارجی، ۲۴ قطعه کامپیوتری خودرو، ۶ عدد دنده اتومات خودرو، ۲۸ عدد قوطی ۴ لیتری انواع روغن خودرو و ۸۵ قلم انواع قطعات خودرو قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش این محموله طبق اظهار نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف تاکسی و کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک پژو تاکسی خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور فسا - شیراز، به یک پژو تاکسی شهری با ۲ سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو میزان ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم حشیش در داراب/۲ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه پژو و کشف ۷۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در گردنه فورگ به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های این شهرستان، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که در کنار جاده پارک شده بود، مظنون شدند.

او با بیان اینکه راننده و سرنشین این خودرو به محض مشاهده مأموران و با توجه به تاریکی هوا با رها کردن خودرو از محل متواری شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۲ کیلوگرم تریاک کشف و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار