استاندار یزد گفت:مجریان انتخابات و نهاد‌های نظارتی در تحقق مشارکت حداکثری مردم نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   محمد علی طالبی  استاندار یزد در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت حداکثری را نیاز داخلی و بین المللی کشور دانست و بر حضور همه سلایق در صحنه انتخابات تاکید کرد.

او افزود: مجریان انتخابات و نهاد‌های نظارتی وظیفه دارند در تحقق مشارکت حداکثری مردم نقش آفرین باشند و ما به عنوان مجریان انتخابات از حضور هر چهره‌ای که گرما بخش انتخابات باشد، حمایت می‌کنیم.

استاندار یزد ابراز امیدواری کرد : زمینه‌ای فراهم شود که هر کسی در استان احساس کند، کاندیدای خودش را در جمع نهایی کاندیدها دارد و در نهایت نتیجه انتخابات به خیر و صلاح مردم ختم  شود.

طالبی گفت: استان یزد این ظرفیت را دارد که گفتگو را محور فعالیت‌های سیاسی خود قرار دهد.

او با اشاره به فضای نقد و نظر و ابراز آزادانه دیدگاه‌های انتقادی در استان، یزد را دارای این ظرفیت دانست که گفتگو را محور فعالیت‌های سیاسی خود قرار دهد و از این طریق زمینه زندگی بهتر مردم را فراهم کند.

استاندار یزد خواستار جلسات متعدد و مفصل‌تر با احزاب و تشکل‌های سیاسی شد و اطلاع از نقد و نظر‌های احزاب را برای مسئولان استان مهم دانست.

او همچنین از پیشنهاد حضور نماینده احزاب در برخی جلسات استان استقبال کرد.

انتهای پیام/ی

خانه احزاب در استان فعالتر عمل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار