اولین مجمع خردورزان فرهنگ و هنر در البرز/هنر اوج عشق است

به همت اداره‌ارشاد البرز اولین مجمع خردورزان فرهنگ و هنر، فرهنگ و جامعه به‌منظور بهره‌مندی از نظرات اهالی هنر و رسانه تشکیل شد.

اولین مجمع خردورزان فرهنگ و هنر جامعه در البرز/هنر اوج عشق استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عصر امروز اولین جلسه مجمع خردورزان فرهنگ و هنر، فرهنگ و جامعه باحضور اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، شهبازی، استاندار البرز؛ احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ناصرمقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و... برگزار شد.

این مجمع به‌منظور بهره‌مندی از نظرات کارشناسانه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای اولین بار در کشور توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تشکیل شد، این مجمع متشکل از کمیته‌های مختلفی، چون کمیته فرهنگ و بانوان، کمیته شعر و ادب، کمیته هنر‌های تجسمی، کمیته عکاسی، کمیته خوشنویسی و... است که درصورت تصمیم‌گیری در هریک از حوزه‌های نامبرده از نظرکارشناسی اعضای کمیته استفاده خواهد شد.

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در این جلسه گفت: امروز دیگر تصمیم‌ها پشت درب‌های بسته انجام نمی‌شود و آن تصمیمی کارساز خواهد بود که با عقل جمعی و برخواسته از نظر کارشناسان اتخاذ شده باشد.

او با بیان این‌که هنر اوج عشق است، افزود: تشکیل این مجمع باعث پویایی بیشتر هنر و کشف بیشتر استعداد‌ها خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به این‌که زیرساخت‌های هنری البرز برای ظرفیت‌های هنری استان کافی نیست، گفت: برای شرکت در جلسات این مجمع و هرگونه کمکی اعلام آمادگی و همکاری می‌کنم.

انتهای پیام/د. خ

مجمعی متشکل از اهالی هنر و رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.