پیگیری مطالبات خبرنگاران یک اصل در سازمان بسیج رسانه/ برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: سازمان بسیج رسانه پیگیری مطالبات بر حق خبرنگاران و رفع مشکلات صنفی و معیشتی آنان را به عنوان یک اصل پیگیری می‌کند.

رضا صفری رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در مهندسی افکار جامعه عنوان کرد: خبرنگاران با ابتکارات خود یکی از مهم‌ترین گام‌های اساسی انقلاب اسلامی که تبیین دستاورد‌های انقلای اسلامی است را عهده دارند.

او در خصوص تاریخچه تشکیل سازمان بسیج رسانه بیان کرد: این سازمان از سال ۹۲ و با ابلاغ دستور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد و از آن زمان سازمان بسیج رسانه متولی امورات صنفی و مباحث معرفتی و بصیرتی اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان با اشاره فعالیت هزار نفر در ۱۲ کانون بسیج رسانه در شهرستان‌ها اظهار کرد: مدیران مسئول، خبرنگاران، عکاسان، مجریان، فیلمبرداران و صاحب نظرانی که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند، مخاطب بسیج رسانه هستند.

صفری فعالیت سازمان بسیج رسانه را در سه حوزه مهارتی، معرفتی و بصیرتی تشریح کرد و گفت: در حوزه مهارتی کلاس‌هایی برای توانمندسازی اصحاب رسانه از لحاظ فنی و محتوایی برگزار می‌شود.

 

گفتمان انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد بسیج رسانه



او ادامه داد: در مباحث معرفتی دوره‌های طرح ولایت و هیئت‌های مذهبی و اردو‌های جهادی اجرا می‌شود و در حوزه بصیرتی، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه را پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان ایجاد هم گرایی بین رسانه‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین دستاورد سازمان بسیج رسانه برشمرد و گفت: همه‌ی رسانه‌هایی که دل در گرو ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند زیر چتر واحد و برای هدف دفاع از ارزش‌های انقلاب گرد آوردیم.

صفری با بیان اینکه خبرنگاران مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند، اضافه کرد: اصحاب رسانه همواره دغدغه‌های اجتماع و خواسته‌های مردم را منعکس می‌کنند؛ این در حالی است که کسی از آن‌ها دفاع نمی‌کند.

او اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه پیگیری مطالبات بر حق خبرنگاران و رفع مشکلات صنفی و معیشتی آنان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان با اشاره به هجمه‌های عظیم رسانه‌های بیگانه در دشمنی با نظام و مردم انقلابی اظهار کرد: اساسی‌ترین برنامه‌های ما رصد رسانه ها، تحلیل و آگاهی بخشی به جامعه است و این برنامه یکی از شاه کلید‌های مقابله با دشمن است.

صفری باتشریح وظیفه‌ی دوم بسیج رسانه در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن بیان کرد:دشمن با این برنامه‌ها به دنبال مدیریت افکار عمومی علیه نظام است که با هم افزایی جامعه رسانه می‌توان با حربه‌های دشمن مقابله کرد.



برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

 
 


او با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد: این جشنواره که در مرحله‌ی ارسال آثار است در قالب یادداشت، مصاحبه و گفتگو، موشن گرافی، عکس و گزارش تصویری و مکتوب برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه است.

صفری به محور‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره با موضوعات جهاد و شهادت، خانواده و سبک زندگی، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان بیان کرد: دهه‌ی سوم دی ماه در آیینی از برگزیدگان این جشنواره تقدیر می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش
 
 

اصحاب رسانه همواره دغدغه‌های اجتماع و خواسته‌های مردم را منعکس می‌کنند

 
برچسب ها: بسیج ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار