مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه دوازدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پایان کار دو شرور مسلح در به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه دوازدهم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دو شرور مسلح به دام افتادند

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش ۲ شرور مسلحی که با راه اندازی یک نزاع مسلحانه و تیراندازی موجب رعب و وحشت عمومی شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک مورد تیر اندازی و نزاع مسلحانه در آبان ماه سال جاری در سطح شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات فنی و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط پلیس دو شرور مسلح که عامل اصلی ناامنی‌های بوجود آمده بودند شناسایی و دستگری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه این دو شرور تیمی از مأموران با تجربه شهرستان طی هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۵ تیر جنگی و یک قبضه کلت کمری با ۱۰ تیر جنگی در مخفیگاه این دو شرور خاطر نشان کرد: هردو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کوچک زائی در پایان تأکید کرد پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف کالای قاچاق در نیکشهر

فرمانده انتظامی نیکشهر از کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حمید نوری  گفت: مأموران یگان تکاوری شهرستان نیکشهر هنگام گشت زنی در محور "نیکشهر-ایرانشهر" به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و با دستور ایست آن‌ها را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷۳ حلقه لاستیک خودرو، ۳۰ طاقه پارچه مشکی طرح دار، ۳۲ کارتن سرویس چینی ۱۸ پارچه، ۲۵۰۰ عدد قاب گوشی موبایل، ۱۴۶عددقندان چینی، ۳۱۵عدد گلس موبایل، ۲۰ طاقه پارچه چادری زنانه و۳۶۰ قالب صابون آرایشی قاچاق که به طرزی عجیب داخل این دو خودرو بارگیری شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: ۲ فرد متخلف در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه پدیده قاچاق تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور بوده و موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود ازعزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست کلیه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف یک تن برنج قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از کشف یک تن برنج قاچاق در بازرسی از یک سواری هیوندا خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: روز گذشته مأموران این فرماندهی هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری هیوندا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۰۰ کیسه ۱۰ کیلوئی برنج پاکستانی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

تخطی از سرعت مجاز، مرگ ۲ سرنشین خودروی ساینا را رقم زد

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ساینا در محور "زاهدان" به "خاش"هر ۲ سرنشین آن کشته شدند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان،  گفت: روز گذشته یک فقره واژگونی فوتی در محور "زاهدان" به "خاش" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری ساینا با ۲ سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است، عنوان کرد: در این حادثه متأسفانه هر ۲ سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

کشف ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در "سراوان"

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از کشف ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در بازرسی ازیک کامیون سوختکش خبر داد.

سرهنگ احمد آذر کیش گفت: مأموران ایست و بازرسی "گشت" حین کنترل خودرو‌های عبوری، در محور "سراوان-خاش" به یک دستگاه کامیون سوختکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند، خاطر نشان کرد: دراین رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار