فرماندار تفت گفت: مردم با حضور در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: مردم شریف تفت به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش علیه ملت ایران اسلامی، اعلام خواهند کرد.

او افزود: سیزدهم آبان ماه‌ روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش‌آموز است که از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش‌ آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان‌خواهی جان خود در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم برچیده شود.

نوکار با اشاره به سه رخداد مهم در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان، افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان پیرو خط امام (ره) سه اتفاقی است که هر یک به سهم خود نقش مؤثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

فرماندار شهرستان تفت از مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان تفت دعوت کرد تا حضور تماشایی و پر شور خود را در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان دهند.

انتهای پیام/ی

سیزدهم آبان ماه، اعلام انزجار مردم از استکبار جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار