مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف خودرو سرقتی در ایست و بازرسی پل سیمره / توقیف بیش از ۱۴ تن مرغ زنده قاچاق در چرداول

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در سیروان

جانشین انتظامی شهرستان سیروان از دستگیری عاملان دو فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان سیروان خبر داد.

سرگرد محمد پوزش جانشین انتظامی شهرستان سیروان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و بررسی دقیق کارشناسی، تعداد ۱۷ نفر از عاملان اصلی دو فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان سیروان شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

او افزود: درگیری‌های به وقوع پیوسته در دو روستا از توابع بخش کارزان و بر اثر اختلافات ملکی اراضی کشاورزی است.

پوزش ضمن تقدیر از قاطعیت مقام قضائی در برخورد با نزاع دسته جمعی بیان کرد: معیار و تنها راه حل منطقی در حل مشکلات و معضلات اجتماعی و به صورت ویژه اختلافات ملکی، قانون است و افراد می‌بایست از راه‌های قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند.

او ادامه داد: افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و از آن طریق پس از صدور قرار لازم روانه زندان مرکزی ایلام شدند.

جانشین انتظامی شهرستان سیروان ایجاد امنیت فردی، اجتماعی و روانی در جامعه را از مسئولیت‌های مهم و خطیر نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: پلیس با اشرافیت کامل و با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

او مطرح کرد: متخلفان و مجرمان بدانند هیچگونه فعالیتی از چشمان تیزبین نیرو‌های انتظامی و امنیتی پوشانده نیست و پلیس با تمام توان و با استفاده از حداکثر ابزار قانونی با افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند برخورد قاطع خواهد کرد.

 

امحاء ۱۱۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام از امحاء ۱۱۵ کیلو گرم انواع مخدر در ایلام خبر داد.

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: امروز ۱۱۵ کیلوگرم از انواع مواد مخدر که در طی ماه‌های گذشته توسط یگان‌های انتظامی استان، خصوصا پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده بود، امحاء شد.

او ادامه داد: خوشبختانه امروز اراده لازم برای مبارزه با پدیده مواد مخدر در همه دستگاه‌ها وجود دارد.

عزیز زاده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی ناجا بحث مقابله با مواد مخدر است بیان کرد: از حمایت‌های خوب و بی دریغ مقامات قضائی و همکاری سپاه و سربازان گمنام امام زمان در این زمینه برخورداریم.

او مطرح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در زمینه مبارزه با سوداگران مرگ برنامه ریزی‌های خوبی داشته است.

جانشین انتظامی استان ایلام یکی از برنامه‌های ناجا را برخورد با سرشاخه‌ها و پاکسازی نقاط آلوده عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را در زمینه برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ با همکاری دستگاه قضاء و سایر دستگاه‌های متولی این امر انجام خواهیم داد.

 

کشف خودرو سرقتی در ایست و بازرسی پل سیمره

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری ۲ سارق خودرو و کشف خودرو پراید مسروقه توسط ماموران ایست و بازرسی پل سیمره خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی سیمره در راستای طرح توقیف خودرو‌های مسروقه اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند.

او ادامه داد: ماموران به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و به آن اخطار ایست دادند، اما راننده خودرو و سرنشین خودرو پس از اخطار خودرو را رها کرده و متواری شدند.

رضایی مطرح کرد: با تلاش ماموران ۲ متهم دستگیر و به همراه خودرو توقیفی به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد: در بررسی بعمل آمده از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد، خودرو مذکور در یکی از استان ها‌ی همجوار سرقت شده است.

اوبا بیان اینکه خودرو مسروقه به پارکینگ منتقل شد افزود:۲ متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور دهلران – اندیمشک

رئیس پلیس راه استان ایلام از واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور دهلران – اندیمشک خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور دهلران – اندیمشک ۶ مصدوم شدند.

او ادامه داد: تخطی از سرعت مطمئنه یکی از مهمترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای در استان ایلام است.

همتی زاده مطرح کرد: از کلیه رانندگان خواهشمندیم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستورکار خود قرار داده و با برنامه ریزی رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار جاده‌ای نباشند.

توقیف بیش از ۱۴ تن مرغ زنده قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف بیش از ۱۴ تن مرغ زنده قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان چرداول خبر داد.

سردارنورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مأموران انتظامی کلانتری آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول، حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، تعداد ۴ دستگاه کامیونت را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از بار کامیون‌های توقیفی، مقدار ۱۴ تن و ۶۳۵ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز‌های لازم به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

یاری با بیان اینکه رانندگان این خودرو‌ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار کرد: مرغ‌های کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان چرداول شده و از آن طریق نیز روانه کشتار گاه شدند.

او مطرح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا باعث کمک به تولیدات داخلی و رشد و شکوفایی در اقتصاد کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.