زنگ استکبارستیزی امروز به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علمی  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی روز دوشنبه در آئین نواختن این زنگ در دبیرستان علامه طباطبایی تبریز گفت: دانش آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبار ستیزی کاملا آگاهانه است.

طاهر علمی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال ۱۳۵۸ گفت: دشمنی آمریکا دشمنی با اسلام و کشور‌های اسلامی است و امروز انتظار داریم که شعار "مرگ بر آمریکا" توسط دانش آموزان به گوش دنیا برسد.

او  افزود: دانش آموزان باید همراه با علم و دانش، مبارزه با استکبار را پیش ببرند تا همه بدانند که مبارزه با آمریکا با علم و آگاهی است و استکبار ستیزی کاملا آگاهانه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان این که خیلی‌ها از دل خود با هوشیاری و آگاهی مرگ بر آمریکا گفتند و استقلال ملت را حفظ کردند، گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا را به گوش مستضعفان جهان می‌رسانیم تا بگوییم ما پشتیبان آنان هستیم بنابراین با وحدت و همدلی با مشت‌های گره زده در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز نیز در این مراسم اعلام کرد: امروز ۱۳ آبان جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و روز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ را گرامی بداریم.

حجت الاسلام جواد لطف الله پور گفت: هر نقطه ایران یک سنگر مبارزه علیه آمریکاست و اگر می‌خواهیم پیروز این سنگر باشیم باید دانا، توانا و پرشوق باشیم.

او خطاب به دانش آموزان بیان کرد: وظیفه شما دانش آموزان برای پیروزی در سنگر خود، خوب درس خواندن است.

 

انتهای پیام/ش

نواختن زنگ استکبارستیزی در آذربایجان‌شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.