جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: امروز، سالگرد و گرامیداشت روزی است که دانش آموزان و دانش جویان با مبارزه با طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی، نفرت عمیق خود از امریکا را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار پاسدار محمد حسین سپهر ،جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز سالگرد مقاومت و مبارزه دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ است، سالروز درخشش دانش آموزان غیوری که برای مبارزه با طاغوت و اعتراض به تبعید امامشان در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به ترکیه با تمام وجود به میدان امدند، روزی که ۶۰ شهید و بیش از ۱۰۰ جانباز و مجروح تقدیم انقلاب شد.

او ادامه داد: دانش آموزان و دانش جویان در سال ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی بار دیگر نفرت خود را از امریکا اعلام کردند و امام خمینی همان زمان در پیامی فرمودند: " خوب جایی را گرفتید".
 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امریکا بعد از جنگ جهانی دوم بیشترین جنایات را در کشور ما داشته است، از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا تشکیل سازمان ساواک، مبارزه با انقلابیون ، حمایت از رژیم پهلوی و بسیاری جنایات دیگر که همگی به فضل الهی و تدبیر و هدایت رهبر انقلاب و غیرت مردم شکست خورده است.

سردار پاسدار محمد حسین سپهر  افزود: امریکایی که بعد از پیروزی انقلاب اعلام کرد که به دنبال خشکاندن ریشه نظام اسلامی ایران هستیم و تمام تلاش خود را در سال‌های بعد از انقلاب برای ساقط کردن نظام اسلامی ایران بکار گرفته است، از هشت سال جنگ تحمیلی و کمک به دشمنان و متجاوزین به خاک ایران، پناه و پول دادن به منافقین، برپایی ۵ کودتا که همگی با شکست مفتضحانه روبه رو شد، فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹ دی ۹۶ که با هدایت و حمایت پول‌های آمریکایی برای ساقط کردن نظام اسلامی ایران بکار گرفته شد، اما راه به جایی نبرد و با شکست مواجه شد.

او ادامه داد: امریکا امروز به این نتیجه رسیده است که قدرت تغییر باور مردم ومسئولان ایران اسلامی را ندارد، در حقیقت نظامی گری امریکا، دلیل سقوط و افول امریکا است.

سردار پاسدار محمد حسین سپهر بیان کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی در جهان، افول امریکا را نزدیک‌تر کرده است و به گفته رهبر انقلاب، ملت ایران هم اکنون در حال عبور از آخرین پیچ‌های این مسیر پرزحمت است.

او تصریح کرد: امروز مسئولان ما باید گوش به فرمان رهبری باشند و رمز پیروزی را در تکیه به توان ملی و بی اعتمادی به دشمن بدانند، متاسفانه در ماجرای برجام توجهی بر بی اعتمادی به امریکا و غرب نشد و ما خسارات زیادی را متحمل شدیم. مسئولان باید گام دوم چهل سال بعدی انقلاب را با تکیه بر توان و غیرت ایرانی طی کنند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم غیور ایران هم باید در همه عرصه گوش به فرمان رهبر باشند و با مبارزه با دشمن و حضور همیشه در صحنه، تولید علم و تربیت دانش اموزان و دانش جوی باسواد، انقلابی و غیرتمند ادامه مسیر پیروزی انقلاب را هموارتر کنند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

رمز پیروزی انقلاب در بی اعتمادی به دشمن و تکیه بر توان ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.