نماینده ولی فقیه در استان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: توطئه دشمن مستکبر، به خودش بازمی گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بجنورد گفت: براساس سنت الهی، هر چه مستکبران دنیا و دشمنان اسلام، علیه اسلام عزیز و ملت‌های آزاده و مستضعف توطئه کنند، به خودشان باز گشته و بازمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: خداوند، جبهه حق و پیروان قانون الهی را حمایت می‌کند در حالی که دشمنان، نابود می‌شوند و به تعبیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، آمریکا در حال احتضار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: رهبر انقلاب دیروز در جمع هزاران دانش آموز کشور، حجت را بر همه تمام کردند و تصریح فرمودند که آمریکا و غرب، کاری برای ما نمی‌کند و پیروزی و پیشرفت ملت ما، به اتکای به جوانان و استعداد‌های خود ما بستگی دارد که چشم امید رهبری هستند.

در پایان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، قطعنامه شش بندی قرائت و راهپیمایان با ندای الله اکبر بر مفاد آن تاکید کردند.

در این قطعنامه بر موضوعاتی همچون غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، حل مسائل اقتصادی کشور با تکیه بر تولید داخلی، حمایت از مجاهدت مردم ستمدیده فلسطین، انصار الله یمن و مسلمانان سراسر جهان، قدردانی از میزبانی شایسته مردم عراق در کنگره اربعین و محکوم کردن دخالت‌های آمریکا و همپیمانانش در امور داخلی عراق و لبنان، تاکید شد.

انتهای پیام/د

توطئه دشمن مستکبر، به خودش بازمی گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.