مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بازی‌های جهانی ساحلی داریم و بازی بهتری هم به نمایش خواهیم گذاشت.

نصراله‌زاده: در مقایسه با بازی‌های جهانی ساحلی در قطر، تیم بهتری شدیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محسن نصراله‌زاده مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: روز گذشته وارد دوبی شدیم و چند ساعت بعد هم تمرین خوبی را برای بازیکنان برگزار کردیم. تمرین ما در ورزشگاه اصلی مسابقات انجام شد و مشکلی که با آن برخورد کردیم، ماسه نامناسب زمین اصلی بود که امیدواریم برای بازی‌ها مشکل ساز نشود.

تغییرات تیم ملی نسبت به بازی‌های جهانی ساحلی در قطر

او درباره تغییرات تیم ملی نسبت به بازی‌های جهانی ساحلی در قطر گفت: نسبت به آن بازی‌ها یک تغییر داریم که اضافه شدن مسلم مسیگر است. بازیکنی که در سال‌های اخیر کمک زیادی به تیم کرده و توانایی فنی بالایی دارد. همچنین با توجه به اینکه بازیکنان در بازی‎‌های جهانی ساحلی در کنار یکدیگر بازی کردند، در این بازی‌ها از هماهنگی بیشتری برخوردار خواهند بود. به نظرم در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بازی‌های جهانی ساحلی داریم و بازی بهتری هم به نمایش خواهیم گذاشت.


بیشتر بخوانید: عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سال ۹۷


مربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به رقبای ایران در جام بین قاره‌ای گفت: با تیم‌های مکزیک، مصر و روسیه هم‌گروه هستیم. ایران نسبت به مکزیک و مصر در سطح بالاتری قرار دارد و همگان به این موضوع اعتقاد دارند. اما تجربه نشان داده که بازی‌های به ظاهر آسان همیشه سخت و پیچیده می‌شوند. روسیه هم که تیمی شناخته شده در سطح جهانی است و همیشه رقیب سرسختی بوده است.

نصراله‌زاده در پایان افزود: امیدواریم بازیکنان با استفاده از تجربیات خوبی که در سال‌های اخیر کسب کردند، سه امتیاز همه مسابقات را از آن خود کنند و در نهایت با مدال خوشرنگ تری نسبت به بازی‌های جهانی ساحلی مسابقات را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار