نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با قهرمانی در رقابت های جهانی مجارستان اتفاق بزرگی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره قهرمانی تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی امید‌های جهان در حالی  برگزار شد که تمام تیم‌های دنیا با بهترین نفرات خود در این مسابقات حضور داشتند. خوشبختانه فرنگی کاران ما نیز توانستند با تلاش مجموعه فنی این تیم به عنوان قهرمانی پیکار‌های زیر ۲۳ سال جهان برسند.


بیشتر بخوانید:زمان بازگشت فرنگی کاران امید به ایران مشخص شد


وی درباره عملکرد  تیم کشتی فرنگی امید ایران اظهار داشت: با توجه به پتانسیلی که بچه‌های تیم دارند و تلاش شبانه روزی کادر فنی، اتفاق بزرگی رقم خورد که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه‌دار باشد. اما همچنان امیدواریم در سال‌های آینده نیز این موفقیت‌ها تکرار شود.

نایب رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: بار‌ها شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار کشورمان در این مسابقات بودیم. بسیاری از تیم‌های شرکت کننده، توان و موفقیت بچه‌های ما را تحسین کردند. کشتی ما از پشتوانه‌های خوبی برخوردار است که امیدوارم سال‌های آینده نیز با توجه به توان وظرفیت‌های موجود، بهتر از گذشته نتیجه بگیریم و این روند را ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید:پیام تبریک آقای روحانی به مناسب قهرمانی تیم ملی کشتی


انتهای پیام/

صحبت های سوریان درباره قهرمانی فرنگی کارن امید در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار