معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: تعداد دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

حضور ۳۰ هزار دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راهپیمایی ۱۳ آبانرضا مهدی، معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز از تمام مراکز استان‌ها در صد و یازده شهر بالای ۳۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راهپیمایی شرکت کردند که نسبت به پارسال افزایش زیادی داشته است. از این تعداد ۱۰ هزار نفر دختر و ۲۰ هزار نفر پسر بودند.

او ادامه داد: شرکت در مراسم راهپیمایی، نقش اساسی در انسجام دانشجویان و افراد تحصیل کرده کشور دارد تا بتوانند گام‌های موثرتری برای پیشبرد اهداف کشور بردارند.

مهدی گفت: ما ظرفیت خوبی برای توسعه اخلاق در دانشگاه داریم،  به همین منظور یک هزار نهاد فرهنگی، کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌ها مراکز بسیج دانشجویان وجود دارد تا بتوانیم در توسعه اخلاق، گام‌های بهتری برداریم.

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: ما وظیفه داریم که اخلاق علمی و اخلاق دانشگاه را توسعه دهیم؛ خوشبختانه در این دو سال گذشته نهاد‌های فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی ما در زمینه اخلاق افزایش دو برابری داشتند.

او افزود: با توجه به اینکه دانشگاه ما نزدیک به ۲۰ هزار نفر مدرس مدعو دارد و کمی دسترسی به آن‌ها سخت است اما همواره تلاش برای نظام بندی اخلاقی در بین آن‌ها پایدار است.
پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید
مهدی تصریح کرد: ما با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه یک کارگروهی را تشکیل دادیم تا بتوانیم برای اوایل ترم آینده یک نظامنامه اخلاقی مدرسین را آماده کنیم تا قبل از شروع تدریس در دانشگاه در این زمینه آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/

 طرح نظامنامه اخلاقی برای مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.