رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی در واکنش به خبر شهادت قریب‌الوقوع افشاگر رسوایی اوکراین‌گیت، وجود چنین شخصی را زیر سوال برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود به گزارش‌ها درباره اینکه افشاگر مکالمه تلفنی او با رئیس جمهور اوکراین حاضر است به شکل مکتوب به سوالات جمهوری‌خواهان پاسخ دهد، واکنش نشان داد.

ترامپ در توئیت خود نوشت: آنچه در تماس تلفنی با رئیس جمهور اوکراین گفتم, «بدون نقص» بیان شده است. هیچ نیازی نیست که برای تحلیل واژه‌ها و معنا، شاهد بیاورند. این نیز یکی دیگر از حقه‌های دموکرات‌ها است که از روز پیروزی در انتخابات (و حتی قبل آن!) ناچار بوده‌ام با آن زندگی کنم. مایه شرمساری است!

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی دیگر افزود: افشاگر، اطلاعات اشتباه داده و با سیاستمدار فاسد، آدام شیف (رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا) تعامل داشته است. باید او را برای ادای شهادت بیاورند. پاسخ‌های مکتوب، پذیرفتنی نیست! افشاگرِ دوم کجا است؟ او بعد از اینکه متن (مکالمه با رئیس جمهور اوکراین) را منتشر کردم، ناپدید شد. آیا او اصلا وجود خارجی دارد؟ خبرچین کجاست؟

ترامپ در حالی این توئیت را منتشر می‌کند که پیشتر وکیل افشاگر رسوایی اوکراین‌گیت اعلام کرد موکلش به سوالات نمایندگان جمهوی‌خواه کنگره آمریکا در این باره مستقیما پاسخ خواهد داد. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار