سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: در اردو تدارکاتی سنگاپور نقاط ضعف بازیکنانم را شناسایی کردم و باید تلاش کنیم آن‌ها را اصلاح کنیم.

الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی ۲ هفته‌ای تیم ملی در سنگاپور بیان کرد: این اردو برای تمام بازیکنان واترپلو از نظر فنی مفید بود. ما روی بحث تهاجمی تیم کار کردیم. در بخش حمله مدت‌ها بود که دچار مشکل بودیم که در طول این مدت تلاش کردیم این ضعف را اصلاح کنیم. باید رفته رفته نقاط ضعفی که برای تیم ملی وجود دارد را پیدا کنیم و تیم ملی را به ایده آل برسانیم. من نقاط ضعف بازیکنانم را فهمیدم و این اردو به ما در این زمینه کمک کرد.

او گفت: دیروز آخرین تمرین تیم ملی واترپلو در سنگاپور برگزار شد. خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده حضور در ایران هستیم. بسیار تلاش کردیم تا مسابقات خوبی را با تیم ملی سنگاپور داشته باشیم چرا که اردوی تدارکاتی از شرایط سخت افزاری خوبی برخوردار بود. شرایط کنونی تیم ملی واترپلو خوب است. ما در سنگاپور به اهدافی که در نظر داشتیم دست یافتیم.

چرچیچ اظهار کرد:ما باید در بازی بعدی که با کره جنوبی داریم ضعف‌ها را به حداقل برسانیم. بعد از اردو سنگاپور تیم ملی یک استراحت ۵ روزه خواهد داشت و پس از آن بازیکنان در لیگ واترپلو شرکت می‌کنند. بعد از این دوره آماده می‌شویم تا در کره جنوبی تورنمنتی را برگزار کنیم. حضور تیم ملی در کره جنوبی به مدت ۱۰ روز است. بازیکنان تلاش می‌کنند که برای تورنمنت پیش رو برای پیروزی به آب بزنند. با کره جنوبی بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. همچنین بعد از کره جنوبی آماده انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهیم شد.


بیشتر بخوانید: چیریچ: از تمام پتانسیل تیم ملی استفاده می‌کنم/ همیشه روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری می‌شود/ تیم ملی با کسب یک مدال نباید قانع شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از اردو تیم ملی واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار