برملا شدن راز ناآرامی های عراق / علت واقعی حمله به کنسولگری ایران چه بود؟ + فیلم

عراق در روزهای گذشته شاهد اعتراضات خونبار خیابانی بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، عراق در روزهای گذشته شاهد اعتراضات خیابانی بود. در این میان عده‌ای کشته و زخمی شدند. اما ماهیت این اعتراض‌ها چه بود و چه دست‌هایی به دنبال بر هم زدن ثبات داخلی عراق هستند.

پشت پرده این اعتراضات را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: شباهت تظاهرات عراق با فتنه ۸۸ ایران در چیست؟ + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تو
۱۶:۰۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
صدای مظلوملن پنهان نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۸:۴۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
باسلام-اعتراضات مردم عراق نسبت به اوضاع و احوال کشورشان قابل قبول است.اما انان باید بدانند که هنوز اثارمخرب حمله امریکا به عراق و نیز اثار مخرب و دردناک حملات دواعش در کشورشان باقی است.در عرض دو یا سه سال نمی توان عراقی به این زخم خوردگی را ترمیم نمود.باید صبور باشند و درعین حال مفسدین و معطل کنندگان امورملت به خارج را از کارها کنار بگذارند.. با اهانت به ایران و ایرانی هم مشکلاتشان حل نخواهد شد نباید فراموش کنند که اینکه اکنون درکمال امنیت در خیابانها تظاهرات میکنند به دلیل حمایت های ایران است. اگر الان داعش قدرت را در دست داشت همگی سلاخی می شدند و امریکاهم هیچ حمایتی ازانان نمی کرد. باید نخبگان عراق به مردم دوست و دوشمن و عقایدشان را بیاموزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
باسلام بعضی از مردم عراق یادشان نرفته که داعش یک روز 1500نفر سرباز را گردن زد ودجله انداخت زنان بصره را به کنیزی فروخت این ملت نظام ایران بود شر داعش را از سرشان کم کرد هرجای عراق شلوغ شود مثل قایقی هست که چند نفر سوار هستند یکی دوست داره جلوی خودش را سوراخ کنه این مشکلات بیکاری بی پولی توایران هم هست اما مردم دارند تحمل میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
یا سیدم خامنه ای
۱۷:۰۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
این ها همون کوفی های دوران امام حسینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
اینا کار وهابیهاس ملت عراق برادران ما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بابا باهوشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بخاطر فشاری که در زمان زایران در کشور عراق،مردم متحمل شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
سفیر ایران که حمله تکذیب کرده بود چطور شد پ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
اون زمان مصلحت در تکذیب بود ...
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۰۰:۵۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
مردم شریف عراق..ماملت ایران یادگرفتیم از همسایگان بعنوان ملت برادر یاکشوردوست نام ببریم. آیاگناه ماملت ایران گفتن کلمه برادر است که به کنسولگری مادرکربلا حمله بردید؟ما نمک گیر شماملت شریف عراق ازچندین سال قبل بعدازسرنگونی صدام جنایتکارهستیم.شمادرایام محرم وصفرواربعین به ما نان وغذا وآب دادید مانمی توانیم زحمات وبرادری شمارافراموش کنیم هرگز هرگز. ما تا پای جان کنارشما بوده وهستیم.مانفت شماوسرمایهای شماراغارت نمیکنیم.بدانید آمریکا دنبال غارت است ما آن جنایتکار رابیرون کردیم میخواهدازپنجره واردکشورمابشود ماوشما مسلمان هستیم حضرت آیت الله سیستانی مرجع تقلید خیلی ازماایرانیان هستند جانمان فدایی ایشان میکنیم.چرا فریب آمریکا واسرائیل وعربستان رامیخورید. مگرنمیدانید هزاران ابوبکر بغدادی درکشورشما وجوددارد؟مگرنمیدانید هزاران داعشی هموطن شمابودند؟مگرنمیدانید آن داعشی ها پس ازپایان حکومتشان بدامان خانواده خودبرگشته اند؟مگرنمیدانید سالها مورد شتشویی مغزی بوداند هنوز حس آدمکشی دروجودشان زنده است؟ دوستان وبرادران عراقی خیلی خیلی مواظب باشیدآن داعشی های جدا شده خلق وخوی خون آشامی دارند هنوز عاشق قتل وغارت هستند باید 10سال بگذرد آن خون آشامها تغیر خلق وخوی دهند هنوزحال وهوای جنایت موصل. سنجار. ...دروجودشان زنده است بایدسالها آرامش برکشورشما حاکم باشد تاآن جانیان موردتعقیب قرارگیرند تامسئولین امنیتی عراق بتوانند برآنان چیره شوند با این پیام ازهمه تظاهرات کنندگان عراقی میخواهم بس است اگر خواسته شماها ازحکومت بحق هم بوده همینقدر بس است اجازه دهید نیروهای امنیتی بتوانند برشهرهای شما حاکم شده نظم وامنیت رابه کشورعزیز شمابرگردانن.چرااجازه دادید به ما همسایه خودتان بی احترامی بشود آمریکاو عربستان واسرائیل لذت ببرن؟همین جنایتکاران بودن ارتش رژیم بعث صدام راحمایت میکردند که باعث چندین جنگ برای کشورعراق شدند چی شده حالا آن کشورهای جنایتکار دوست بعضی ازشماها شداند؟ بعثی های جنایتکار رژیم صدام یاهمان داعشی ها بدشان نمی آیدمجدد نفت کشورشمارااستخراج به آمریکاواسرائیل رایگان بفروشند اندک سودش رابه جیب خودشان بزنند.خیلی مواظب باشید این پیام ازیک جوان ایرانی است که درپیاده روی اربعین ازشما محبت دیده.امیدوارم بااین پیام به تظاهرات پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
باشه
Canada
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
صد در صد شک نکنید .فتنه .فتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
دولت عراق باید مناقشه را جمع کند . آزاد گذاشتن عوامل آمریکائی و سعودی و اماراتی و بعثی و گروه های ضاله دیگر با خواست منطقی مردم تفاوت دارد . باید عوامل نفوذی شناسائی و دستگیر و فورا محاکمه و مجازات شوند .
Sweden
سعید نعمتی
۲۳:۳۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
اتفاقاتی که این روز ها در عراق و لبنان در حال افتادن است زیاد هم قدرت تجزیه و تحلیل بالا نمی خواهد همه مردم منطقه میدانند که دست بیگانگان در این اختشاشات کاملا مشهود است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
چقدر شبیه فتنه 88
خدایا به همه مسلمانان جهان بصیرت بده تا با هم متحد شوند ، دشمن را بشناسند و انشاالله مقدمات حضور آقا و مولایمان امام زمان فراهم شود آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
آشوبگران راه به جایی نخواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
وضع فرهنگی دانشگاه بدتر از غدایشان است به آنها بپردازید.
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۲۲:۳۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
این واقعا تاسف باره