رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از گشایش سومین جشنواره عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل در اردبیل خبر داد.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: سومین جشنواره عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل در نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

او اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان استان و تولیدکنندگان مبل این نمایشگاه گشایش یافته و فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات داخلی در بخش مبلمان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به این که در این نمایشگاه بیش از ۴۲ غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند افزود: واحد‌های تولیدی از خود استان بودند که فرصت مناسبی برای معرفی محصولات خود برای عرضه محصولات استانی پیدا کرده‌اند.

صادقی بیان کرد: این نمایشگاه تا ۱۷ آبان ماه در محل نمایشگاه دائمی بین‌الملی اردبیل دایر است و غرفه‌داران از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش می‌گذارند و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز در این بخش را با برخورداری از ۳۰ درصد تخفیفات نمایشگاهی تهیه کنند.

او بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه با همکاری اتحادیه مبلمان ارائه شده و واحد‌های تولیدی شرکت‌کننده در این نمایشگاه ثابت بوده و مورد اعتماد مشتریان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ کارگاه تولید مبلمان و سرویس خواب در استان فعالیت می‌کنند و اردبیل ظرفیت خوبی در این زمینه دارد و محصولات تولیدی کیفیت خوبی دارند و به شکل استاندارد ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/ح

فعالیت بیش از ۳۰۰ کارگاه تولید مبل و دکوراسیون داخلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.