رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مرزی اصلاندوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مرزی اصلاندوز گفت: بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز تجدید خط کشی شده است.

او افزود: ۱۳۰ کیلومتر رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه توسط راهداران پرتلاش شهرستان پارس آباد انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد افزود:در جهت ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی اصلاندوز درزگیری راه بران به اصلاندوز، ایمن سازی و تنقیه دهانه پل‌ها به تعداد ۲۴۵ دستگاه انجام شده است.

فرماندار شهرستان اصلاندوز هم در بازدید از این عملیات گفت: با توجه به لزوم تکمیل و ارتقاء زیرساخت‌های اساسی شهرستان اصلاندوز در راستای تاکیدات استاندار محترم استان اردبیل و با پیگیری‌های انجام شده از طریق مبادی ذیربط تاکنون بیش از ۲۵ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی انجام گرفته است که نسبت به گذشته آمار بسیار بالایی را نشان می‌دهد.

سیدعباس مینائی با اشاره به نصب علائم ترافیکی در راه‌های مواصلاتی شهرستان، ایمن‌سازی جاده‌ها و بازگشایی حریم راه‌های اصلی شهرستان و مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه راه، از تدبیر و تلاش‌های مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و راهداران سخت کوش پارس آباد قدردانی کرد.

او با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات شهرستانی اصلاندوز ۸۶۰ میلیون تومان به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص یافته تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه تکمیل و ارتقاء زیرساخت‌های معیشتی شهرستان اصلاندوز در ابعاد مختلف از جمله راه، آب شرب شهری و روستای، گازرسانی، صنعت و توسعه دامداری و کشاورزی در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

خط کشی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های پارس آباد و اصلاندوز

برچسب ها: بهسازی ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.