رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ۳ میلیارد تومان صدقه و زکات در شش‌ماهه نخست امسال در اسلام آباد غرب جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

رشد ۶۰ درصدی پرداخت صدقات در اسلام اباد غربمحمدبیگزاده ، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره اینکه افزایش مشارکت‌های مردمی در پرداخت صدقه و طرح‌های مختلف، ناشی از اعتماد مردم به کمیته امداد و عملکرد این نهاد در رسیدگی به محرومان است گفت: خیران اسلام آباد غربی در شش‌ماهه نخست سال جاری، سه میلیارد صدقه و زکات پرداخت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش‌یافته است.

او  گفت:درآمد حاصل از صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز خانوارهای تحت حمایت در سرفصل‌های مختلفی همچون اشتغال، تأمین جهیزیه، ازدواج، ساخت و بهسازی مسکن، درمان و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

او با اشاره به فراهم آوردن زمینه‌های نوین برای جذب مشارکت بیشتر مردم در خدمت‌رسانی به نیازمندان گفت: نیکوکاران اسلام آباد غربی می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰۸۳۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود و واردکردن مبلغ موردنظر، کمک‌های نقدی خود را با سهولت پرداخت کنند.

او با اشاره به وام های کارگشایی نیز گفت: تعداد ۱۹۶فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد۹۵۰ میلیون ریال به مددجویان شهرستان اسلام آباد غرب از ابتدای سال جاری پرداخت گردید.

بیگزاده اعلام کرد:  تعداد ۲۲فقره وام مسکن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون  ریال و تعداد ۵فقره وام ودیعه مسکن با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و تعداد ۵فقره وام خودکفایی با اعتبار ۳۹۰ میلیونریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب پرداخت شده است.

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.