خادمان اربعین باید قدردان خداوند برای نعمت خدمت به مردم باشید

خادمان اربعین باید قدردان خداوند برای نعمت خدمت به مردم باشید، تجمع مردم در روز اربعین در مصلی سمنا سنت خوبی است که بنا نهاده شده و باید برای سال‌های قبل این برنامه توسعه پیدا کند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در دیدار با اعضای ستاد اربعین استان با قدردانی از زحمات این ستاد گفت: تجمع مردم در روز اربعین در مصلی سمنا سنت خوبی است که بنا نهاده شده و باید برای سال‌های قبل این برنامه توسعه پیدا کند.

او با تاکید بر برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم روز اربعین در سمنان افزود: از ظرفیت‌های خیرین جهت کمک به این مراسم برای برگزاری بهتر تجمع مردم در روز اربعین استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از خدمات این ستاد بیان کرد: خداوند وقتی می‌خواهد به کسی خیر عطا کند عشق به سیدالشهدا (ع) را در او قرار می‌دهد و همه‌ی شما باید شاکر این نعمت خداوند باشید که در وجود شما نهاده شده است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: بهترین عشق، عشق به امام حسین علیه السلام است که نعمتی والا است و همه‌ی خادمان در این ستاد باید شاکر این نعمت باشند.

او با قرددانی از صداوسیمای سمنان در پوشش برنامه روز اربعین در سمنان اظهار داشت: باید برنامه ریزی مناسب از قبل از مراسم روز اربعین انجام شود تا این مراسم با کیفیت هرچه بهتر برگزار شود.

حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان در این دیدار با قدردانی از زحمات اعضای ستاد اربعین استان گفت: امسال خوشبختانه مراسم خوبی در روز اربعین در سمنان برگزار شد که قدردان زحمات همه‌ی دستگاه‌ها مخصوصا شهرداری سمنان هستیم.

در این دیدار از تعدادی از اعضای ستاد اربعین استان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان تقدیر شد.

انتهای پیام / م

ضرورت برنامه ریزی مناسب قبل از مراسم روز اربعین انجام شود

برچسب ها: ائمه اطهار ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.