رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: کتاب "کروکاش " اثر حاج قادر قادری از نویسندگان پیشکسوت مهابادی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی می‌شود.

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کتاب "کروکاش " اثر قادر قادری (به معنی جمع کردن علوفه و آذوقه دامی در زمستان) طی مراسمی با حضور نویسندگان و شاعران و علاقمندان به کتاب ساعت ۱۵/۳۰ امروز در سالن آمفی تئاتر واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد رونمایی می‌شود.

او افزود: کتاب «کروکاش» از ۲۴۰ صفحه تشکیل و به زبان کردی نوشته شده است.

جوانبخت اضافه کرد: همچنین از آثار این نویسنده خوش ذوق مهابادی ۳۰ نسخه برای نمونه در سالن آمفی تئاتر به قیمت ۳ الی ۴ هزار تومان فروش می‌رسد که به ازای خرید هر کتاب تفسیر ۲ سوره از قرآن مجید به هدیه داده می‌شود.

او ادامه داد: از ابتدای امسال ۷ عنوان کتاب در موضوع‌های مختلف در این شهرستان چاپ و منتشر شده که بیشترین موضوع کتاب‌های چاپ شده در سال جاری مربوط به حوزه ادبیات و شعر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۶۵ اثر از نویسندگان و مترجمان، صاحب قلمان و مدرسان از این نویسنده  به چاپ رسیده است، و کتاب هژار نامه در ۱۸ هزار نسخه به چاپ رسیده و منتشر شده است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۶ کتابخانه با ۳۵ هزار عنوان کتاب است.

انتهای پیام / س خ 

رونمایی از کتاب "کروکاش "در مهاباد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.