در مراسم افتتاح نمایش «اوردوز» با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری، حکم سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر به اهالی هنر اعطا شد.

اعطاء حکم سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر به اهالی هنر به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاح نمایش «اوردوز» با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری، هنرمندان، ورزشکاران و برخی از چهره‌های نام آشنای کشور در تماشاخانه هرگان برگزار شد.

سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا  نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن تقدیر و تشکر از عوامل و تولیدکنندگان نمایش «اوردوز»,  تولید چنین آثاری را به منزله افزایش سطح آگاهی جامعه در خصوص معضل اعتیاد برشمرد. این مقام مسئول با اشاره به تهدیدات متعدد و متنوع معضلات و آسیب های اجتماعی اعتیاد را کلید همه این ناهنجاری ها توصیف کرد.

سردار زاهدیان با تاکید بر اقدامات سلبی و عملیاتی پلیس همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ را بسیار تعیین کننده عنوان کرد و افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری را در دستور کار قرار داده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا, تولید نمایش «اوردوز» را حرکتی مثبت و ارزشمند در جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی جمعیت جوان و آسیب پذیر کشور توصیف کرد.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری که مبارزه با اعتیاد را «جهادِ اکبر» در راه اعتلای ملت ایران توصیف کرده اند، گفت: همه عوامل و تولیدکنندگانِ نمایش "اوردوز" که برحسب وظیفه و دغدغه شخصی دست به خلقِ چنین اثری زده اند، مسئولانه در راستای نقش اجتماعی خود گام برداشته و در این جهاد بزرگ شریک خواهند بود.

سردار زاهدیان در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بیش ۱۰۰۰ نمایش خیابانی با موضوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در اقصی نقاط کشور اجرا کردیم. همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر در مباحث فرهنگی و پیشگیرانه با هم افزایی دیگر دستگاه های مجری چون سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما سعی دارد تا حمایت حداکثری از تولیدات هنری این عرصه داشته باشد.

در ادامه مراسم  از سوی "شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران" حکم سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر با عنوان یاری گران هنری و با شعار محوری یاریگر زندگی باشیم، به ۱۲ هنرمند و ورزشکار برجسته کشور اهدا شد.

این احکام توسط محمد ضیایی پور دبیر کمیته توسعه مشارکت های استان تهران به مسعود آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون، ناصر آقایی عضو هیئت علمی دانشگاه و بازیگر، چنگیز حبیبیان خواننده، محمد ساربان بازیگر و کارگردان تئاتر، مهدی رایگانی طراح هنری و گرافیست، ارشیر صالح پور، سمیه مهری، امیر فرساد ملک نیا، محمدرضا هدایتی و بهناز شفیعی نخستین بانوی موتورسیکلت سوار حرفه ای کشور اهدا شد.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ضمن تقدیر از عوامل و دست اندرکاران نمایش «اوردوز»، حامدرحیمی نصر طراح، نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی و محسن زرآبادی را به پاس ایفای نقشی متفاوت و اثرگذار، شایسته دریافت نشانِ «سفارت اجتماعی مبارزه با مواد مخدر» دانست.

نمایش «اوردوز» گروتسکی اجتماعی است که زوایای پنهان معضل خانمان‌سوز اعتیاد را رمزگشایی می‌کند. این اثر نمایشی که توسط حسن اسدی بازیگر و کارگردان کهنه کار سینما تاتر و تلویزیون تهیه و تولید شده از ۱۲ آبان ماه ۹۸ به مدت ۳۰ شب در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار