بسته حوادث ۱۴ آبان ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری دوشنبه ۱۴ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سراید مسجد سلیمانی به قتل رسید

جانمراد داوودی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: سرایدار یکی از مدارس این شهرستان به قتل رسید.

او با اشاره به جزئیات این حادثه بیان داشت: این سرایدار جوان با سلاح سرد در خانه خود در مدرسه به قتل رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انگیزه این قتل هنوز مشخص نیست تصریح کرد: پرونده رسیدگی به این جرم توسط نیروی انتظامی این شهرستان در دست پیگیری است.

۳ کشته و مصدوم در تصادف  پژو ۴۰۵ 

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با پایه برق واقع در جاده ساحلی غربی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه  نیرو‌های عملیاتی و امداد و نجات سریعاً با ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند بیان داشت:  خودرو پژو حین حرکت در مسیر به علت سرعت زیاد و عدم کنترل راننده به پایه برق برخورد کرد و سرنشینان درون اتاقک خودرو گرفتار و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبودند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی، با استفاده از تجهیزات تخصصی، افراد مصدوم را از درون کابین خارج و جهت مداوا به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین دیگر مجروح شدند، همچنین آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن، مسیر را برای تردد سایر خودرو‌ها آزاد کردند.

مرگ راننده سمند در حادثه رانندگی جاده اهواز - شوش  

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان گفت: یک دستگاه خودرو سمند در مسیر حرکت از اندیمشک به سمت اهواز از جاده خارج و پس از ورود به لاین مخالف اتوبان، با یک دستگاه تریلر برخورد کرد و راننده سمند بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

او افزود: دلیل بروز این حادثه را خواب آلودگی راننده سواری سمند و انحراف به چپ آن  بود که در این حادثه به دیگر سرنشینان خودرو سمند و راننده تریلرآسیبی نرسید.

سرهنگ دولتشاهی بیان داشت: دلیل بیش از ۵۰ درصد حوادث رانندگی خواب آلودگی و خستگی است از رانندگان خواست در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

پلیس راه خوزستان بار‌ها نسبت به استراحت کافی رانندگان خودرو‌های سواری و باری و اجتناب از شتاب‌زدگی تاکید کرده، ولی با این حال هنوز شاهد تصادف‌های مرگبار در جاده‌های خوزستان هستیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.