هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود.

جدال حساس مس و حفاری در هفته سیزدهم فوتسال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های کرمان، رفسنجان، آبادان، اصفهان و مشهد پیگیری خواهد شد.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین مس رفسنجان میزبان ملی حفاری ایران خواهد بود و تیم دریژنو فرخشهر هم در این هفته بازی ندارد و استراحت می‌کند. هفته سیزدهم آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان به حساب می‌آید و بعد از پایان آن، تیم‌های حاضر در لیگ به استراحت نیم فصل برای شروع دور برگشت می‌روند. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

دختران کویر مس کرمان _ سایپا تهران

تیم رده ششمی دختران کویر مس در این هفته میزبان تیم سایپا تهران است، این تیم در هفته گذشته نتیجه بازی با ملی حفاری را واگذار کرد و این هفته به دنبال جبران شکست خود است. سایپا تهران هم که با ۲۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد برای صدرنشینی در نیم فصل اول به دنبال سه امتیاز این بازی است.

مس رفسنجان _ ملی حفاری ایران

تیم صدرنشین مس رفسنجان در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان تیم رده سومی ملی حفاری خواهد بود. هر ۲ تیم در هفته گذشته سه امتیاز دیدار مقابل رقیبانشان را کسب کردند و جمعه برای انجام یک تقابل حساس به مصاف هم می‌روند. پیروز این دیدار می‌تواند تکلیف قهرمان نیم فصل بانوان را مشخص کند.

پالایش نفت آبادان _ شهروند ساری

تیم رده دهمی پالایش نفت آبادان در این هفته میزبان تیم رده یازدهمی شهروند ساری است. هر ۲ تیم برای بهتر کردن رده خود در جدول نیاز به کسب امتیاز این دیدار دارند. پالایش در هفته گذشته مقابل پارس آرا شیراز به پیروزی رسیده، اما تیم دریژنو بازی مقابل سایپا تهران را واگذار کرده است.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


نامی نو اصفهان _ پویندگان صنعت فجر شیراز

تیم رده پنجمی نامی نو در این هفته میزبان تیم رده هشتمی پویندگان است. نامی نو در ابتدای این فصل عملکرد به نسبت خوبی نداشت، اما رفته رفته وضعیت این تیم در لیگ بانوان بهتر شد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی _ رهیاب تهران

تیم رده چهارمی هیئت فوتبال خراسان در هفته سیزدهم میزبان رهیاب تهران رده هفتمی است. تیم خراسان از جمله مدعیان لیگ امسال به حساب می‌آید که در بازی هفته گذشته تیم شهروند ساری را با تعداد گل بالا شکست داد.

جدول لیگ

۱- مس رفسنجان/ ۲۷ امتیاز
۲- سایپا تهران/ ۲۵ امتیاز
۳- ملی حفاری ایران/ ۲۵ امتیاز
۴- هیئت فوتبال خراسان رضوی/ ۲۲ امتیاز
۵- نامی نو اصفهان/ ۲۰ امتیاز
۶- دختران کویر مس کرمان/ ۱۶ امتیاز
۷- رهیاب تهران/ ۱۵ امتیاز
۸- پویندگان صنعت فجر شیراز/ ۱۲ امتیاز
۹- پارس آرا شیراز/ ۹ امتیاز
۱۰- پالایش نفت آبادان/ ۶ امتیاز
۱۱- شهروند ساری/ ۴ امتیاز
۱۲- دریژنو فرخشهر/ صفر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار