سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: حرف به تماشاچیان این است که امسال فصل را با قهرمانی به پایان می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست این تیم برابر تیم سپاهان اظهار کرد: ما ۲ هفته است که با اشتباهات خود شکست می‌خوریم. ۳۰ سال است که شغل مربیگری دارم و اکنون یک حرف پرادعا را برای تماشاچیان خود خواهم گفت و این است که اگر مابین ما با سایر تیم ها ۵ اختلاف امتیاز باشد باز هم ما امسال را با قهرمانی به پایان می‌رسانیم.

او ادامه داد: ما از ۱۰ بازی ۶ دیدار  را خارج از خانه به مصاف حریفان رفتیم و بازی‌هایی که میزبان بودیم بسیار کم بوده است. به هر حال تا به امروز به برخی از بازیکنانم فرصت دادم تا از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند، اما متاسفانه برخی از آن‌ها نتوانستند بهره ببرند و بعد از فاصله اردوی تیم ملی همه چیز عوض خواهد شد و جایگاه اصلی ما را در آخر نیم فصل پیدا می‌کنیم.

دنیزلی درباره تحریم نشست خبری اش از سوی خبرنگاران اصفهانی  بیان کرد: به هر حال دوستان اصفهانی انتقاد دارند و در هتلی که ۴۵ دقیقه تا شهر اصفهان فاصله دارد اقامت داریم و در آنجا اردو زدیم و تمرین کردیم. به آن‌ها گفتیم که به هتل محل اقامت ما تشریف بیاورند تا پاسخگو باشیم. من به تیم خود و تماشاچیان پرشور تبریز اطمینان دارم.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - تراکتور صفر/ شاگردان قلعه نویی با اقتدار در صدر ماندند/ دنیزلی در باخت هت‌تریک کرد


انتهای پیام/ 

اظهارات دنیزلی درباره شکست برابر سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.