بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم بازیکنان خیلی حرفه‌ای رفتار کردند و کادرفنی هم همین کار را انجام داد.

چشمی: حرف استراماچونی را تایید می کنم/ تا به حال بازیکنان و کادر فنی، حرفه ای رفتار کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: درباره دریافتی حرف‌های سرمربی تیم را تایید می‌کنم و تا اینجای فصل پولی دریافت نکردیم.

او درباره اینکه مدیران استقلال گفتند پول فصل پیش رو دادند، اما بازیکنان آن مبالغ را به حساب فصل گذشته گذشته اند گفت: کسی از باشگاه این حرف را زده است؟ درصدی از پول‌ها را دادند، اما اینکه بگوییم چند درصد گرفتیم خوب نیست. بازیکنان جدید ۴ - ۵ درصد گرفتند و بازیکنان قدیمی هم ۱۰ درصد دریافتی داشتند. بازیکنان همه چیز را می‌دانند.

چشمی درباره اینکه سرمربی تیم تهدید به قطع همکاری کرده است گفت: من صحبت‌های استراماچونی را نشنیدم. فکر می‌کنم بازیکنان خیلی حرفه‌ای رفتار کردند و کادر فنی هم همین کار را انجام داد. از بازیکنان چیزی به گوشم نرسید که گله کند یا حرفی بزند و اکنون هم سرمربی تیم صحبت کرده و بازیکنان صحبتی نکرده اند. بازیکنان دل هواداران را شاد می‌کنند و فکر می‌کنم مدیران اگر قدری همت بیش‌تری کنند شرایط بهتر می‌شود. همه جا مشکلات مالی هست، اما اینکه مدیران می‌گویند مشکل مالی برای همه هست.


بیشتر بخوانید: واکنش مدیران استقلال به استعفای استراماچونی


او بیان کرد: استقلال را با کدام ارگان مقایسه می‌کنند. مشکل مالی همه جای ایران هست، اما قیاس مدیران چیست و یا با کدام باشگاه است. درصد پولی که دادند را با کدام باشگاه مقایسه می‌کنند؟ مقیاس را بگویند شاید ما بیش‌تر گرفتیم و نمی‌دانیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار