مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت:  اینکه گفته می شود تحقیق و تفحص از استانداری به صحن علنی مجلس می‌آید، مورد تایید نیست، چرا که هنوز رای کمیسیون در این‌باره مشخص نبوده و اعلام نشده است.

سوال یکی از نمایندگان و درخواست طرح تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید خسروی  خصوص سوال یکی از نمایندگان و درخواست طرح تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه، گفت: اواخر سال گذشته «سید قاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سوالاتی را در خصوص عملکرد استانداری کرمانشاه مطرح کرد.

او بیان کرد: سوالات آقای جاسمی طبق روند قانونی به وزارت کشور تحویل و از طریق وزارت کشور برای استانداری کرمانشاه جهت ارائه پاسخ ارسال شد که در همان مهلت قانونی به تمام سوالات پاسخ داده شد پاسخ این سوالات توسط استانداری کرمانشاه به وزارت کشور ارسال و از طریق وزارت کشور به کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس ارسال شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه بیان کرد: در مرحله بعدی و طبق روند قانونی که بالاترین مسئول دستگاه اجرایی باید برای پاسخگویی در جلسه کمیسیون مربوطه حاضر شود، استاندار کرمانشاه روز گذشته (دوشنبه) با حضور در این کمیسیون پاسخگوی سوالات مطرح شده بود و توضیحات بیشتری پیرامون این سوالات ارائه شد.

او افزود: بعد از این مرحله، در کمیسیون مربوطه در خصوص پاسخ این سوالات رای گیری خواهد شد و نتیجه این رای‌گیری مرحله بعدی کار را مشخص می‌کند که هنوز این رای گیری انجام نشده است اینکه در اخبار عنوان می‌شود نماینده کرمانشاه از پاسخ سوالات قانع نشده و یا تحقیق و تفحص از استانداری به صحن علنی مجلس می‌آید، مورد تایید نیست، چرا که هنوز رای کمیسیون در این‌باره مشخص نبوده و اعلام نشده است.



 انتهای  پیام/ز

 

تحقیق و تفحص از استانداری به صحن علنی مجلس می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
خدایی باید انجام بشه چون پر از فساده ارگان های کرمانشاه
همه بینشون روابط هست