شهردار بستان با ورزشکاران بستان دیدار کرد و به بررسی مسائل و مشکلات مختلف ورزش این شهر پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست صمیمی عادل عذار مالکی شهردار بستان به همراه احمد جابری نصر عضو شورای اسلامی شهر بستان در محل سالن اجتماعات این شهردار برگزار گردید و مسائل و مشکلات مختلف ورزش این شهر به منظور رشد و اعتلای آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عادل عذارمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در این دیدار صمیمی، نکاتی در خصوص اهمیت و نقش ورزش در پر کردن اوقات فراغت جوانان و تاثیر بسزای آن در سلامتی و شادابی افراد جامعه مطرح شد.

او افزود: در ادامه این نشست، بر همکاری و تعامل کلیه دستگاه‌ها در رابطه با فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برطرف کردن مشکلات بخش ورزش شهر بستان تاکید شد.

عذارمالکی با اشاره به استعداد جوانان شهر بستان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله؛ کاراته، کشتی، کبدی و کسب رتبه‌های برتر در سطح استان و کشور اظهار داشت: می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها موجود و حمایت و پشتیبانی از این رشته‌ها از سوی ادارات مختلف شهر نتایج ورزشی بیشتری کسب نمود.

شهردار بستان تصریح کرد: ورزشکاران حاضر در این نشست به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادت خود در حوزه ورزش شهر از جمله اصلاح چمن مصنوعی، روشنایی زمین ورزشی، توجه به ورزش بانوان، بهسازی زمین چمن استادیوم تختی، کمک و حمایت از تیم‌های شرکت کننده در لیگ‌های استان، تامین سرویس ایاب و ذهاب ورزشکاران، گسترش ورزش همگانی و تامین وسایل ورزشی پرداختند.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به ورزش و سلامتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.