رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور داد در پی حادثه واژگونی وانت حامل ۱۵ دانش آموزان بشاگردی که منجر به جان باختن دو نفر از آن‌ها و مصدوم شدن تعدادی دیگر از دانش آموزان شد پرونده قضائی تشکیل و به صورت ویژه رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور داد در پی حادثه واژگونی وانت حامل ۱۵ دانش آموزان بشاگردی که منجر به جان باختن دو نفر از آن‌ها و مصدوم شدن تعدادی دیگر از دانش آموزان شد پرونده قضائی تشکیل و به صورت ویژه رسیدگی شود.

او افزود: در راستی احقاق حقوق عامه و جلوگیری از تکرار حوادث از این نوع، دستگاه قضایی استان به اداره کل آموزش پرورش اعلام نموده به سرعت نسبت به استاندارد سازی سرویس مدارس بشاگرد و اختصاص اتوبوس و خودرو‌های مناسب اقدام نماید.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: درباره‌ی دو دانش آموز فوت شده در این حادثه نیز تأکیدات لازم در راستای تسریع اقدامات قانونی از جمله احراز هویت، بررسی علل فوت و تحویل به خانواده ها، به پزشکی قانونی استان ابلاغ شده است.

علی صالحی افزود: پس از انجام کارشناسی ها، میزان تقصیر مقصران حادثه به صورت دقیق اطلاع رسانی می‌شود.

صبح امروز یک دستگاه وانت نیسان که ۱۵ دانش آموز را از روستا‌های سرتنگ، بند بارک و موردان دربند صلاح در بشاگرد به مدرسه رازی دستگرد درگاز می‌برد بر اثر سانحه رانندگی واژگون شد.

بر اثر این حادثه یک دانش آموز دختر ۱۳ ساله و یک دانش آموز پسر ۱۳ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ د

ورود دستگاه قضایی هرمزگان به موضوع استانداردسازی سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.