رئیس اتحادیه نانوایان کاشمر گفت: نخستین دوره مسابقات پخت نان با ارد کامل با حضور ۴۶ گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی در کاشمر برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات پخت نان با ارد کامل در کاشمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، موسی برهانی رئیس اتحادیه نانوایان کاشمر گفت: این دوره از مسابقات در سه روز متوالی در بخش‌هایی همچون پخت نان لواش و سنتی، سنگک سنتی و لواش ماشینی برگزار شد که ۴۶ گروه از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، نیشابور، تربت‌حیدریه، تایباد، تربت‌جام، خلیل‌آباد و کاشمر حضور داشتند.

او تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان از شهر کاشمر سپس از شهرستان نیشابور بودند، همچنین در پخت نان تنوری ۲۴ واحد، نان سنگک ۱۳ واحد و نان ماشینی ۱۹ واحد شرکت کردند.

رئیس اتحادیه نانوایان کاشمر گفت: از ۱۲ شهرستانی که برای شرکت در این دوره از مسابقه ثبت‌نام کرده بودند، فقط هشت شهرستان موفق به حضور شدند.

برهانی افزود: پارسال برای اولین بار و با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه مسابقات مصرف نان سبوس‌دار با آرد کامل به صورت شهرستانی برگزار و امسال نیز این مسابقات برای اولین بار در سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: این مسابقات موجب ارتقا و تلاش همکاران نانوایی و تبادل نظرات و تجربیات بین همکاران در آماده‌سازی و پخت با کیفیت نان می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

نخستین دوره مسابقات پخت نان با ارد کامل در کاشمر

برچسب ها: نان ، اخباراجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.