هرگونه عدول از وزن چانه، قیمت‌های مصوب و عدم نصب نرخنامه، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

تشدید برخورد با نانوایان متخلفابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گقت: شهروندان عزیز نان را طبق مصوبه اعلام شده از نانوایی های دولتی مطالبه کنند و اگر قیمت نان بیشتر از نرخ مصوب بود با بازرسی اتاق اصناف به شماره تلفن ۴۴۲۲۴۱۳۳  تماس گرفته و نانوای متخلف را معرفی کنند.

او افزود: از برادران نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف درخواست می کنیم تا به طور جدی و مداوم نسبت به بازرسی از نانوایی ها و رصد قیمت و کیفیت نان اقدام و با هرگونه تخلف با جدیت برخورد کنند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه گفت : با تصویب اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان قیمت نان در واحد‌های دولتی به ترتیب: نان سنگک با وزن ۶۵۰ گرم، ۹۰۰تومان؛ نان بربری با وزن ۶۰۰ گرم، ۸۰۰ تومان؛ نان لواش با وزن۱۶۰ گرم، ۲۵۰ تومان ؛ نان تافتون با وزن ۲۵۰ گرم، ۴۵۰ تومان تعیین شده است.

او با بیان این که قیمت های مصوب باید در نانوایی ها نصب شود، افزود: فروش نان با قیمتی بیشتر از این نرخ های مذکور تخلف است و با نانوایان متخلف برخورد می شود.

پیش از این برخی از نانوایان ساوجبلاغ با ایستادن مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار افزایش قیمت نان های خود و همسان شدن آن با نرخ نان در مرکز استان شده بودند اما این خواسته به دلیل کثرت قشر ضعیف در ساوجبلاغ و اجاره بهای کمتر مغازه ها نسبت به شهرستان کرج، با مخالفت فرماندار مواجه شده است.

انتهای پیام/د.خ

قیمت نان در ساوجبلاغ

برچسب ها: نانوایی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.