امام جمعه زرند خواستار شد؛

هفته وحدت پرنشاط برگزار شود/ رصد فضای مجازی دقیق انجام شود

امام جمعه زرند گفت: افزایش نشاط و شادابی با آغاز امامت امام زمان و فرا رسیدن هفته وحدت باید در دستور کار ویژه دستگاه‌های ذیربط قرار گردید.

هفته وحدت پرنشاط برگزار شود/ رصد فضای مجازی دقیق انجام شودبه گزارش ️گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با قدردانی از زحمات همه نهاد‌ها در ایام محرم و صفر و همه مردم متدین شهرستان،فرهنگ سازی نشاط حلال در جامعه را از وظایف نهاد‌های فرهنگی دانست و از همه نهاد‌ها خواستار نظارت جدی بر فضای مجازی شد.

او بر برگزاری منظم بطور ماهیانه جلسات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و افزود: باید ریل گذاری قطار فرهنگی شهرستان بطور منظم و حساسیت ویژه انجام شود.

او گفت: آنچه در خروجی این جلسات مد نظر رهبر معظم انقلاب است بایستی به درستی اجرا شود ومسئولین در زمینه مسائل فرهنگی شهرستان دغدغه بیشتری را داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که از  اثار و برکات آن را در کاهش یافتن معضلات و آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی را شاهد باشیم.

او ، فرهنگ عمومی را یکی از بخش‌های مهم فرهنگی دانست که همواره دغدغه رهبر معظم انقلاب است وبیان داشت: با وجود اهمیت موضوع باید زمینه‌های ارتقای فرهنگ عمومی را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت بیش از پیش فراهم سازیم که تحقق این مهم تلاش همه جانبه‌ای را می‌طلبد و نیازمند پای کار بودن تمامی متولیان فرهنگ و دستگاه‌های آموزشی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند اظهارکرد: ما باید با برگزاری جشن‌های شادی ائمه اطهار و همچنین تفریحات سالم برای نسل جوان، تقویت فضای نشاط و شادابی در شهرستان زرند را داشته باشیم.

امام جمعه زرند، با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری گفت در آستانه آغاز امامت، ولی عصر (عج) قرار داریم لذا جامعه باید شناخت بیشتری از امام زمان (عج) داشته باشد، و هر چه میزان شناخت ما نسبت به حضرت مهدی (عج) بیشتر باشد معرفت ما هم افزایش مییابد و باید برنامه‌های اجرایی و جشن‌های مردمی را به خوبی مدیریت کنیم که افزایش شناخت از مهدویت را در پی داشته باشد.

امام جمعه زرند در ادامه به فضای مجازی اشاره کرد و گفت باید توسط متولیان مدیریت شود که اگر این مهم انجام نشود جامعه و جوانان را به نابود می‌کشانندو

 ️صادق زاده فرماندار زرند نیز با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی در شهرستان زرند ایجاد می‌شود، افزود: در آستانه انتخابات، فضای مجازی باید بصورت مستمر و دقیق رصد شود.

او ضمن اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی و ارتقا کیفی و کمی آن در آستانه ثبت نام نامزد‌ها و انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر مدیریت و رصد دقیق فضای مجازی شهرستان تاکید و آن را جهت پیشگیری از بروز آسیب‌های متعدد اجتماعی و مفاسد اقتصادی و سیاسی، موثر و حائز اهمیت دانست.

صادق زاده با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زرند ایجاد و تشکیل خواهد شد تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا افرادی آگاهانه و غیر آگاهانه با ایجاد عملیات روانی، شایعات، اختلاف افکنی، تشنج و ترویج تهمت‌های ناروا فردی و حزبی، با امنیت، آبرو و حیثیت جامعه بازی کنند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند گفت: با ایجاد کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی در این شورا و رصد اخبار، تحلیل‌ها و یافته‌ها به طور مستمر در فضای مجازی، در اختیار دبیرخانه شورا قرار خواهد گرفت تا راه‌های مقابله با تشویش اذهان عمومی و برخورد جدی با مخلان سلامت فضای مجازی، اندیشیده شود.. ️رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند هم ضمن گرامیداشت روز سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، با تاکید بر اینکه فرهنگ مبنای توسعه اجتماعی است، افزود: توسعه اجتماعی نیازمند شرایط لازم است که باید فراهم گردد، جامعه همواره نیازمند آموزش و یادگیری است و ما باید با شناخت وضع موجود و متناسب با ظرفیت‌های موجود تصمیم بگیریم.
انتهای پیام/ح

هفته وحدت بانشاط برگزار شود

برچسب ها: فرهنگ ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار