دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: مسابقات لیگ دسته ۲ بیسبال کشور امروز با شرکت دو تیم طیف نوین تهران و پاور پایپ اصفهان در ورزشگاه انتظام اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید باطنی دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: مسابقات لیگ دسته ۲ بیسبال کشور امروز با شرکت دو تیم طیف نوین تهران و پاور پایپ اصفهان در ورزشگاه انتظام اصفهان آغاز شد.

وحید باطنی افزود: تیم برگزیده این مسابقات دو روزه مجوز حضور در لیگ دسته ۱ کشور را خواهد گرفت.

او از مسولان ورزش استان درخواست کرد اقدام لازم برای برگرداندن تمرینات و برگزاری مسابقات در زمین انقلاب اصفهان را انجام دهند.

دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به اهمیت ارتقای رشته بیسبال در سنین پایه افزود: براساس تفاهم نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش استان در تلاشیم این رشته ورزشی را در سنین پایه و هدایت آن‌ها به سمت تیم‌های بیسبال اصفهان در دستور کار قرار دهیم.

نایب رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور نیز در حاشیه این مسابقات از با انتقاد از حمایت نکردن وزارت ورزش، کمیته المپیک و ادارات کل ورزش از این رشته ورزشی المپیکی افزود: تنها یک زمین استاندارد بیسبال در کشور وجود دارد که آن هم با حمایت فدراسیون جهانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ساخته شده که تنها زمین استاندارد در خاورمیانه است.
هومن منصوریان گفت: کمبود بودجه یکی از معضلات استقبال نکردن از این رشته ورزشی است و همه هزینه‌های بیسبال بصورت شخصی و توسط ورزشکاران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

 

آغاز مسابقات لیگ دسته دو بیس بال کشور در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.