مدیرکل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از انتقال اقلام امدادی از انبار‌های جمعیت هلال احمر استان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

علیرضا ملا محمد زاده فرمانداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره زمین لرزه در شمال غرب کشور گفت:مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل است.
 
ملامحمدزاده گفت:کانون زمین‌لرزه بامداد امروز از ارومیه دور بود ولی با توجه به حس شدن آن توسط شهروندان، برنامه‌ریزی‌ برای جلوگیری از بروز مشکل احتمالی در سطح شهر انجام شد.
 
فرمانداری ارومیه هنوز هیچ خسارتی مالی یا جانی مخابره نشده است.
 
فرماندار ارومیه شهروندان را به رعایت نکات ایمنی توصیه کرد و ادامه داد: حفظ آرامش در زمان وقوع حوادث بسیار مهم است که باید مد نظر مردم قرار گیرد.

نیرو‌های امدادی آذربایجان‌غربی در آماده‌باش کامل هستند

 سعید رهبر سوره مدیرکل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به زلزله ۴.۸ ریشتری در گردشکانه پیرانشهر و نیز زمین‌لرزه آذربایجان‌شرقی بیان کرد: پیرو وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی، جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی نیز به حالت آماده‌باش درآمد و تمامی شهر‌های تابعه استان نیز در حال آماده‌باش کامل هستند که در موقع نیاز نسبت به اعزام نیرو و انتقال تجهیزات امدادی به آذربایجان‌شرقی اقدام کنند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر علاوه بر آماده باش تمام نیروهای امدادی در سطح استان با ۲۰ تیم عملیاتی به استعداد ۹۰ نفر با تجهیزات کامل آماده اعزام به مناطق زلزله زده میباشد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی نیز در ادامه گفت:خوشبختانه زمین‌لرزه پیرانشهر خسارتی در پی نداشته است.

باقر بهرامی بیان کرد: اورژانس استان نیز در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار بوده و آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان در آذربایجان‌شرقی نیز است.

 

انتهای پیام/م
 

زمین  لرزه در ارومیه 

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.