امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی آمریکا را در جهان و منطقه به چالش کشیده است.

آمریکا توسط انقلاب اسلامی به چالش کشیده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام گفت: حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی در منطقه است و انقلاب اسلامی امریکا را در جهان و منطقه به چالش کشیده است.

او اظهار کرد: خوشبختانه کاهش گام چهارم تعهدات برجامی توسط ایران برداشته شده است و به تعبیر رهبر انقلاب ، دشمن ما گرگ صفت است اما ضعیف‌تر از گذشته می‌باشد، زیرا در آستانه زوال قرار گرفته .

کریمی‌تبار بیان کرد: رژیمی که صددرصد از نظر اقتصادی، اجتماعی و غیره  وابسته به آمریکا بود ملت ایران آن را ساقط کرده است و با مقاومت ملت ایران چهره واقعی آمریکا در جهان نمایان‌تر شده است.

او مطرح کرد: مذاکره ایران با آمریکا فایده ندارد اما برای آمریکا فواید بسیاری دارد و می‌خواهند بگویند جمهوری اسلامی در برابر ما تسلیم شده و برای برداشتن تحریم‌ها دست به دامن ما شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مذاکره دشمن با ایران بر بحث تکنولوژی هسته‌ای و غیره نیست بلکه آنان می‌خواهند دست از انقلاب و اسلام برداریم و صد‌ها هزار شهیدی که در این مسیر تقدیم نظام شده دست بر روی خون آنان بکشیم و ملت ایران حاضر به این کار نیستند.

او افزود: در نگاه افراد با تقوا خداوند عظمت دارد و اگر انسان عظمت پروردگار را درک کند می‌داند خالق هستی قدرت بی انتهایی دارد که از وجود خداوند متعال است و این یعنی ما در برابر خداوند متعال مسئول هستیم و باید در همه حال شکرگذار نعمت‌های خداوند باشیم.

کریمی‌تبار اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که قرآن کریم از آن بسیار سخن گفته است مسئله تقواست که تقوا در لغت به معنای صیانت و نگهداری است و بهترین ترجمه برای متقین، خویشتن‌داری است زیرا فردی که به درجه تقوا که درجه‌ای بالاتر از ایمان است می‌رسد در مقابل گناهان و لغزش‌ها خویشتن‌داری کرده و خود را کنترل می‌کند.

انتهای پیام/ ن

سخنان امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.