امام جمعه یزد گفت: در سفر رئیس جمهور و هیات وزیران به یزد موضوع تامین آب آشامیدانی در صدر مصوبات دولت قرار گیرد.

موضوع تامین آب آشامیدانی در صدر مصوبات دولت قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: رئیس جمهوری و هیات وزیران سفر یکشنبه هفته آینده به این استان، موضوع تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم را در صدر مصوبات دولت قرار دهند.

او افزود: اگر مشکل آب که موضوع اساسی و قدیمی است رفع شود بسیاری از مسائل و نیاز‌های دیگر حل می‌شود.

آیت‌الله ناصری‌یزدی ادامه داد: توجه به خطوط ریلی به خاطر موقعیت جغرافیایی استان از اهمیت بسزایی در توسعه یزد محسوب می‌شود و مطالبه و حق طبیعی و نیاز مبرمی است که باید بعد از موضوع آب مورد توجه دولت قرار گیرد.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پرورش، مسائل فرهنگی و تربیت‌دینی نوجوانان و جوانان به خاطر هجمه دشمنان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه و در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد.

او گفت: قطعا این سفر پرخیر و برکت است و باید به تمام مسائل نه تنها مرکز استان یزد بلکه همه مناطق به خصوص شهر‌های محروم بیش از گذشته مورد عنایت خاص قرار گیرد.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: در این سفر مردم، افراد و شهر‌ها با عدالت، محور اهداف و تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرند و مواظب بود تا دشمنان از جهت‌گیری‌ها و حرف‌ها سوء استفاده نکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان باید دقیق و جامع و نفع آن نصیب همه مردم یزد شود.

او به هفته وحدت اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: دشمنان همواره برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تفرقه هستند، باید با بصیرت به دنبال ارتقای همبستگی اجتماعی، ملی و فرهنگی و ... بود.

امام جمعه یزد اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.