بازیکن تیم ملی جوانان فوتبال پس از برتری تیمش برابر نپال درباره این دیدار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین زواری درباره برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل نپال در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا بیان کرد: بازی خوبی بود. نیمه اول به صورت کامل روی دروازه حریف سوار بودیم و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه نپال ایجاد کردیم که به دلیل بدشانسی و واکنش‌های مناسب دروازه بان این تیم نتوانستیم به گل برسیم.

او افزود: نیمه دوم موقعیت‌های بهتری خلق کرده و بیشتر دقت کردیم. خدا را شکر با اجرای صحبت‌های سیروس پورموسوی توانستیم ۴ گل زده و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

زواری درباره آخرین بازی تیم ملی فوتبال جوانان مقابل امارات اظهار داشت: در این مسابقات ۳ فینال داشتیم که ۲ فینال را پشت سر گذاشتیم. هدف مان صعود از این مرحله نیست بلکه می‌خواهیم به جام جهانی برویم. با تمرکز کامل بازی سوم را به مصاف امارات می‌رویم.


بیشتر بخوانید: جوانان ایران ۴ - نپال صفر/ جشنواره گل یوز‌های جوان برابر نپال


هافبک تیم سایپا و تیم ملی جوانان در پایان تصریح کرد: تاکنون نتایج خوبی مقابل قرقیزستان و نپال گرفته ایم، اما کارمان تمام نشده است. یک فینال دیگر پیش رو داریم و انشالله با تمام قدرت و توکل به خدا به مصاف امارات می‌رویم و با کسب ۳ امتیاز شیرین این بازی به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات زواری پس از دیدار تیم ملی جوانان برابر نپال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار