مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان درباره آبگرفتگی معابر و وقوع سیل ناشی از بارش‌های شدید و لحظه‌ای در هرمزگان هشدار داد.

هشدار مدیریت بحران هرمزگان درباره آبگرفتگی معابر و وقوع سیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علیرضا صفا ایسینی مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان درباره آبگرفتگی معابر و وقوع سیل ناشی از بارش‌های شدید و لحظه‌ای در هرمزگان هشدار داد.

اوافزود:هواشناسی برای امروز و فردا در بیشتر نقاط استان بارش همراه با رگبار، رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای پیش بینی کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به علت پیش بینی آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی در برخی از نقاط استان از فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه‌های خدمات رسان خواست تدابیر پیشگیرانه را اتخاذ کنند.

صفا ایسنی بر حفظ آمادگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها برای مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و یا هرگونه حادثه احتمالی تاکید کرد.

او افزود: با توجه به پیش بینی بارش تگرگ مردم برای جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی خودرو‌های خود را در فضای باز پارک نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از مردم خواست نکات ایمنی لازم را رعایت کنند و از تردد غیر ضروری و استقرار در مناطقی که احتمال آبگرفتگی دارد خودداری کنند.

انتهای پیام / ا 

ورود سامانه بارشی به هرمزگان از امروز 

برچسب ها: هواشناسی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.